ال‌جی در ساخت G4 Pro از فلز استفاده خواهد کرد

همان طور که اطلاع دارید کمپانی‌های سازنده موبایل هر ساله مدل‌های مختلفی از محصولات را روانه بازار می‌کنند و سعی دارند در نام گذاری اسمارت فون‌های خود آن‌ها را به پرچمداران مربوط کنند تا در فروششان تاثیر بگذارد. بر اساس اخبار منتشر شده ال‌جی در حال ساخت اسمارت فونی به نام G4 Pro است و این گوشی احتمالا در نیمه دوم سال رونمایی خواهد شد تا رقیبی جدی برای گلکسی نوت 5 باشد.

LG-G4-AH-42

نکته جالب این شایعات مربوط به جنس بدنه این نسخه خواهد بود که گمان می‌رود شاهد یک اسمارتفون فلزی باشیم این در حالی است که ال‌جی در پرچمدار سال 2015 خود از پلاستیک و چرم طبیعی استفاده کرده است، به نظر می‌رسد مدیران ال‌جی می‌خواهند نتیجه و کیفیت گوشی‌های ساخته شده از فلز را در دستگاه‌های معمولی خود تست کنند و سپس برای استفاده از آن در محصولات پر فروش خود اقدام کنند.

مهم‌ترین مشکلی که هم اکنون ال‌جی با آن مواجه است قیمت بالای فلز نسبت به دیگر مواد اولیه است. ال‌جی از نظر تعداد فروش دستگاه‌های هوشمند بسیار پایین‌تر از سامسونگ و اپل قرار دارد و برای جذب مشتریان بیشتر مجبور می‌شود تا حاشیه سود کمتری در محصولات بالا رده خود در نظر بگیرد و حال استفاده از فلز باز هم به ضرر ال‌جی خواهد بود. با همه این اوصاف هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات G4 Pro موجود نیست ولی با مشخصات G pro 2 که در سال قبل معرفی شد می‌توان انتظار یک پرچمدار با صفحه نمایش 5.9 اینچی را داشت که از آخرین سخت افزار موجود بهره می‌برد.

1 در مورد “ال‌جی در ساخت G4 Pro از فلز استفاده خواهد کرد”

  1. لطفا گزینه لایک یا رتبه دهی رو بیارید آخر مطلب که دوستان اگر خواستن لایک کنن مجبور نشن کل صفحه رو برن بالا،مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH