احتمال ساخت یک تلفن هوشمند اندرویدی توسط بلک‌بری

image

اگر شما هم یک تلفن هوشمند دارید احتمالا دستگاه‌تان از سیستم عامل اندروید یا ios بهره می‌برد. البته گوشی‌های هوشمندی نیز وجود دارند که از سیستم عامل‌هایی مانند ویندوزفون یا بلک‌بری ۱۰ استفاده می‌کنند اما حقیقت این است که تعداد این نوع دستگاه‌ها بسیار کمتر از محصولات اندرویدی و ios است. حالا شایعه تازه‌ای منتشر گردیده که بیان می‌دارد شرکت کانادایی بلک‌بری قصد دارد تا در آینده یک تلفن هوشمند اندرویدی بسازد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد این محصول اولین دستگاه اندرویدی بلک‌بری خواهد بود.

این اطلاعات از جانب چهار فردی که به شرکت یاد شده نزدیک هستند در اختیار  رویترز قرار گرفته است. گفته می‌شود برنامه بلک‌بری برای ساخت یک محصول اندرویدی، در واقع بخشی از استراتژی این شرکت برای مدیریت دستگاه‌ها و نرم افزار است. این شرکت موفقیت کمی از برنامه خود در سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ داشته است.
این موضوع باعث می‌شود تا آینده دستگاه‌هایی که از سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ بهره می‌برند نامشخص باشد. البته همانطور که انتظار می‌رفت شرکت مورد اشاره از بیان هر گونه واکنشی در مورد این خبر خودداری کرده. با این وجود قبلا بلک‌بری در یک بیانیه رویترز اعلام کرده بود که همچنان بر روی سیستم عامل بلک‌بری ۱۰ فعالیت خواهد شد.
بر اساس اعلام دو منبع، بلکبری پتانسیل این را دارد تا یک دستگاه اندرویدی را بر پایه برنامه مدیریت دستگاه خود بسازد.
منابع مورد اشاره همچنین اعلام کرده‌اند این دستگاه احتمالا در پاییز امسال معرفی خواهد شد و مجهز به یک صفحه کلید فیزیکی خواهد بود و از نمایشگر لمسی نیز بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH