9 کانسپت فوق‌العاده از اسمارت‌ فون‌ها که دوست داشتیم وجود واقعی داشتند!

هیچ اسمارت فونی پیشرفته‌تر و بهتر از آنهایی که هنوز نیامده و در حد کانسپت باقی مانده‌اند، وجود ندارد. در دنیای واقعی فعلا سازندگان نتوانستند در حوزه‌ای فراتر از سخت‌افزار معمول، دوربین یا نرم‌افزار اسمارت فون‌ها پیش بروند، اما در دنیای کانسپت‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و همین امر است که آنها را زیبا و جذاب‌تر می‌کند.

با ادامه مقاله با ما باشید تا نگاهی بی‌اندازیم به 9 کانسپت فوق‌العاده که دوست داشتیم راه به بازار و دنیای واقعی می‌یافتند.

Microsoft Lumia Spinner

392224-microsoft-lumia-spinner-phone

یک اسمارت فون استیل با دوربین گردشی که با نام لومیا اسپینر شناخته می‌شود.

آیفون شفاف

iphone-5-see-through-concept

سال 2012 و پیش از آمدن آیفون 5، داکوتا آدنی از کمپانی آدنی فیلم، یک کانسپت شفاف از آیفون ایجاد کرد که با کمک پروژکتور تعبیه شده روی آن، میز روبروی‌تان تبدیل به یک کیبورد مجازی می‌شد.

اسمارت فون ماژولار

392353-modular-smartphone-concept

بحث تلفن‌های ماژولار با پروژه آرای گوگل آغاز شد، ولی فعلا هیچ اسمارت فون ماژولاری به باریکی اینی که در تصویر می‌بینیم با طراحی کامیل عزرائیلف، نداشته‌ایم.

Hexagon Wavy 2

392226-hexagon-wavy-2

هگزاگون یک هایبرید است که می‌توانید آن را به تبلت هم تبدیل کنید. این دستگاه ویژه گیمرهاست و می‌توان از کنترل آن به عنوان کی‌پد هم بهره برد.

Fluid

392354-fluid

طراح برزیلی دینارد دا ماتا این اسمارت فون و گجت پوشیدنی انعطاف پذیر را سال 2012 به نمایش گذاشت. پیش از آنکه ساعت‌های هوشمند و گجت‌های فیتنس پا به دنیای فن‌آوری بگذارند، دینارد قصد داشت که یک گجت پوشیدنی بسازد که بتواند در نقش یک ساعت هم عمل کرده و جیب را اشغال نکند.

iPhone Next G 

392355-iphone-next-g-concept

سال 2012 ساموئل لی ون این کانسپت را ایجاد کرد. کانسپت مربوطه یک دستگاه پوشیدنی بود که می‌توانست رابط کاربری آیفون را روی کف دست انعکاس دهد. این کانسپت 5 سال پیش از حضور اپل واچ ایجاد شده است.

BlackBerry Wrapround

392357-blackberry-wrapround-concept

با وجود گلکسی S6 Edge و Note Edge، تعداد دیگری از سازندگان علاقه خود را به ساخت اسمارت فون‌های لبه‌دار اعلام کرده‌اند. سال 2012 جان آناستازیادیس این ایده را برای هندست‌های بلک‌بری معرفی کرد. البته این کمپانی کانادایی هنوز هم چنین اسمارت‌ فونی ندارد.

BlackBerry Empathy

392350-blackberry-empathy

شاید اگر اوضاع برای این کمپانی خوب پیش می‌رفت، می‌شد این اسمارت فون مناسب برای قرار گرفتن در کف دست را دید.

Macintosh Phone

392229-macintosh-phone

اپل سال 2007 آیفون را روانه بازار کرد، اما طراحی با نام پیره سروو سال 1984 این طرح را ایجاد کرده بود که در نوع خود جالب است!

2 در مورد “9 کانسپت فوق‌العاده از اسمارت‌ فون‌ها که دوست داشتیم وجود واقعی داشتند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH