شیائومی: تا کنون بیش از ۶ میلیون دستبند هوشمند Mi Band فروخته‌ایم

baسخنگوی شیائومی اعلام کرد که تا ۱۰ ژوئن، این شرکت بیش از ۶ میلیون عدد از دستبند هوشمند Mi Band را بفروش رسانده است. شرکت مورد اشاره برای ساختن این گجت سلامتی، با استارت‌آپ Huami وارد همکاری شد و محصول تولید شده نهایتا با قیمت بسیار مناسب ۱۲ دلار در اختیار مشتریان قرار گرفت. البته Mi Band علاوه بر ثبت فعالیت‌های شما، می‌تواند میزان خواب‌تان را نیز اندازه گیری کند تا مطمئن شوید همیشه به اندازه کافی استراحت داشته‌اید. این دستبند مجهز به یک چیپ بلوتوث بسیار کارآمد و کم مصرف است که باعث شده بتوان با هربار شارژ، تا ۳۰ روز از آن استفاده کرد. از دیگر کاربردهای محصول مورد اشاره این است که می‌توان از آن به عنوان یک ساعت هشدار دهنده نیز بهره جست.

به لطف فروش Mi Band حالا IDC اعلام کرده که شیائومی هم اکنون دومین تولید کننده بزرگ ابزارهای پوشیدنی جهان است که دقیقا 24.6 درصد کل این بازار را در اختیار دارد. البته گفته می‌شود که میزان سهم شیائومی در بازار پوشیدنی‌های هوشمند با عرضه ساعت این شرکت که شایعه شده به‌زودی معرفی خواهد شد، بیشتر از این هم بشود. ساعت هوشمند مورد اشاره نیز با همکاری Huami ساخته خواهد شد و بر اساس شنیده‌ها انتظار می‌رود از صفحه‌ نمایشی گرد بهره ببرد و دارای ضخامتی کمتر از نمونه‌های مشابه کنونی باشد. Lin Bin و Hugo Barra از شیائومی اعلام کرده‌اند تجربه کار با ساعت هوشمند این شرکت، بهترین تجربه ممکن خواهد بود که البته ممکن است این دو کمی در این زمینه اغراق کرده باشند.

در ماه مارس، گزارشی منتشر شد که بیان می‌داشت شیائومی در حال کار بر روی نسل جدیدی از دستبند Mi Band است. آیا می‌توانید نام احتمالی این مجصول را حدس بزنید؟ خیلی‌ها بر این باورند که نام این گجت Mi Band 2 خواهد بود و آنطور که پیداست تنها تفاوتش با نسل کنونی، در داشتن چیپ NFC است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH