Doom 4 در راه؟

[ساخت] بازی دوم 4 (Doom 4) به پایان می‌رسد، هر وقت که ساختش تمام شود! این جمله را جان کارمک (John Carmack)، متخصص بخش فنی سازنده بازی یعنی id Software می‌گوید. اما خوشبختانه علاقه مندان و جویندگان گیم توانسته‌اند اطلاعاتی کم و بیش در مورد این بازی ویدیویی به دست آورند.

به استناد خبر یکی از سایت‌های بازی‌های رایانه‌ای، کاوشگران آی‌تی این کشف را کرده‌اند که بازی Doom 4 در میان محتوای پایگاه داده‌های Steam (فروشگاه آنلاین بازی شرکت Valve) برای آزمایش شدن مشاهده شده است. این بدین معناست که Valve برای انتشار و آزمایش بازی، Steam را به خدمت گرفته است. خوشبختانه این خبرها باعث تسلی خاطر گیمرها خواهد شد که مشتاقانه منتظر قسمت چهارم بازی دوم هستند. به هر حال با این اطلاعات مکشوف درز پیدا کرده به بیرون، این اطمینان وجود دارد که بازی در حال پیشرفت است همانطوری که انتظارش می‌رفت. تا به این لحظه اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به بیرون منتشر نشده است.

در پایان بد نیست تا کمی بیشتر در مورد بازی دوم توضیح دهیم. قسمت پیشین بازی دوم 4 در سال 2004 عرضه شد. یک سال بعد یعنی در 2005 بود که نسخه جدیدتر این بازی تحت همان عنوان Doom 3 با نام رستاخیز شیطان وارد بازار شد. پس از وقفه‌ای سه ساله در 18 اردیبهشت سال 87 بود که شروع ساخت دنباله جدید یعنی Doom 4 کلید خورد. از آن سال تا به حال ساخت این بازی به طول انجامیده ولی انتظار می‌رود که هرچه زودتر رونمایی شود. Doom تا به حال بازی بوده اول شخص علمی تخیلی در ژانر ترسناک که در سال 2004 با نسخه سوم خود توانست فروش بی‌سابقه‌ای را پشت سر بگذارد.

[divide style=”3″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH