چگونه کیفیت نمایش بازی‌ها را در ال‌جی G4 افزایش دهیم؟

همان طور که می‌دانید، پرچم‌دار جدید ال‌جی از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که طول عمر باتری دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی G3 ارتقا داشته و بنچمارک‌ها حاکی از آن هستند که ال‌جی G4 در زمینه باتری عملکردی بهتر از نسخه قبلی خود داشته است و این موضوع به وضوح در هر سه بنچمارک موجود قابل مشاهده است.

ال‌جی G4 نیز همانند پرچم‌داران امسال از سخت افزار قدرتمندی استفاده می‌کند که باعث شده تا بتواند پاسخ‌گوی تمام نیاز‌های کاربر باشد. اما گویا خود ال‌جی نیز برای بهبود در طول عمر باتری دستگاه عملکرد سخت افزاری پرچم‌دارش را به صورت پیش فرض کاهش داده است. ال‌جی میزان پردازش پردازنده گرافیکی یا همان GPU را کاهش داده تا بلکه مصرف باتری کمتری داشته باشد. البته این بدین معنا نیست که ممکن است دستگاه برخی بازی‌ها را اجرا نکند. بلکه بدین معناست که اگر شما این محدودیت را بردارید، با کیفیت بهتری در بازی‌ها مواجه خواهید شد. پس اگر مایل به چنین کاری هستید بهتر است به آموزش این موضوع بپردازیم.

برای شروع از طریق ال‌جی G4 به بخش تنظیمات بروید و از سربرگ General یا همان عمومی وارد قسمت باتری و ذخیره انرژی (Battery & power saving) شوید.

Step-1

حال گزینه Game optimizer را خاموش کنید تا کاهش کیفیت بازی‌ها برای افزایش طول عمر باتری غیر فعال شود.

Step-2

البته اگر میزان طول عمر باتری برای شما مهم است، می‌توانید گزینه مذکور را روشن نگه‌دارید.

Step-3

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کیفیت نمایش بازی‌ها در حین فعال و غیر فعال بودن قابلیت Game optimizer تفاوت به نسبت چشمگیری دارد.

BeforeAfter

1 در مورد “چگونه کیفیت نمایش بازی‌ها را در ال‌جی G4 افزایش دهیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH