گوشی Oppo Mirror 5، به‌زودی با طراحی خیره‌کننده‌اش گرد و خاک به‌ پا می‌کند!

The-upcoming-Oppo-Mirror-5

نفس‌‌‌‌ها را در سینه حبس کنید زیرا به‌زودی با محصولی جدید شگفت‌زده خواهیم شد؛ کمپانی Oppo، تصمیم دارد تا مدل اندرویدی جدیدی را با طراحی زیبا و شیک درست مشابه مدل‌های Oppo R1c و Oppo R1x که در اوایل سال جاری ارائه شدند، معرفی نماید. این کمپانی برای گوشی جدید خود، نام Oppo Mirror 5 را برگزیده و به‌نظر می‌رسد که این گوشی بسیار باریک باشد. هرچند از ابعاد دقیق آن بی‌خبریم!

The-upcoming-Oppo-25

سایت جی‌سی‌ام آرنا گزارش می‌دهد که اوپو Mirror 5 از یک لنز 5 مگاپیکسلی برای دوربین دوم و از رابط +PureImage 2.0 برای دوربین عقب بهره‌ می‌برد. از مشخصات سخت افزاری دیگری که در این مدل جاخوش کرده‌اند، می‌توان به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. Oppo Mirror 5 همانند Mirror 3 احتمالا میان‌رده است؛ بنابراین داشتن یک نمایشگر HD از این گوشی اندرویدی، چندان دور از ذهن نخواهد بود. Mirror 5 از رابط کاربری شخصی‌سازی شده کمپانی سازنده خود با نام  Color UI استفاده کرده و امیدواریم که اندروید لالی‌پاپ، این مدل را همراهی نماید.

Oppo Mirror 5 از اواخر ماه ژانویه یا اوایل ماه جولای، در 20 کشور در دسترس قرار می‌گیرد که تایوان اولین‌ آن‌ها خواهد بود. کمپانی سازنده این مدل، Mirror 5 را در دو نسخه 3G و LTE به بازار عرضه می‌کند که نسخه LTE آن کمی گران‌تر است.

نظر شما درباره قیمت این مدل چیست؟ آیا مدل‌های میان‌رده کمپانی‌های دیگر، جا برای جولان Oppo Mirror 5 باقی خواهند گذاشت یا این مدل را نقره داغ می‌نمایند؟

The-upcoming-Oppo-Mirro123r-5 The-upcom22ing-Oppo-Mirror-5

3 در مورد “گوشی Oppo Mirror 5، به‌زودی با طراحی خیره‌کننده‌اش گرد و خاک به‌ پا می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH