نتایج تست عمر باتری هوآوی P8: عملکردی قابل قبول

وب‌سایت GSMarena آزمون تست باتری معمول خود را بر روی هوآوی P8 انجام داده و نتایج مصرف باتری این گوشی در شرایط مختلف را منتشر کرده است. طبق روال همیشگی این آزمون عمر باتری هوآوی P8 با یک‌بار شارژ در زمینه‌های زمان مکالمه، مشاهده ویدیوها، وب‌گردی و آماده‌باش اندازه‌گیری شده و نتایج حاصل در کنار نتایج سایر هم‌رده‌های این گوشی قرارگرفته است. P8 در این آزمون موفق به کسب رتبه استقامت ۶۴ ساعت شده است.

مدت‌زمان مکالمه

هوآوی P8 در آزمون زمان مکالمه در مقایسه با برادرش تفاوت بسیار ناچیزی داشته است. زمان اندازه‌گیری شده مکالمه برای P8 برابر ۱۳:۵۰ ساعت در هر بار شارژ است و این یعنی کمتر از ۳۰ دقیقه بهتر از P7 عمل کرده است.

Screen Shot 2015-06-21 at 6.22.05 PM
مدت‌زمان تماشای ویدیو

اختلاف این دو گوشی ازنظر زمان پخش ویدئو بسیار بیشتر است. هوآوی P8 در این تست موفق به ثبت رکورد ۹ ساعت و ۲۵ دقیقه تماشای فیلم شد. در مقیاس جهانی، این نتیجه بالاتر از متوسط است و در مقایسه با P7 یک ساعت بهبود داشته است.
Screen Shot 2015-06-21 at 6.22.08 PM
مدت‌زمان مرور وب

بهترین نتیجه هنوز مانده است و آن استقامت شگفت‌انگیز هوآوی P8 در تست مرور وب است. زمان ۱۳:۳۲ دقیقه مرور وب برای این گوشی بسیار چشم‌گیر است. البته این آزمون در روشنایی متوسط ۵۰ درصد انجام‌شده است و شما باید برای دیدن در زندگی واقعی انتظار زمان کمی کمتر از این را با روشنایی بالاتر داشته باشید.
Screen Shot 2015-06-21 at 6.21.59 PM هنوز تمام نشده، تست بعدی مربوط به زمان آماده‌به‌کار این گوشی است. P8 موفق به ثبت زمان 176 ساعت با یک‌بار شارژ شد. درمجموع با توجه به نتایج این تست‌ها، رتبه استقامت این گوشی ۶۴ ساعت اندازه‌گیری شد. نکته‌ مهمی که باید توجه داشته باشید این است که هوآوی P8 نسبت به P7 یک ساعت بهبود در رتبه استقامت داشته که نشان‌دهنده رشد صعودی کیفیت این محصول است.
p8 testمنبع: GSMarena

4 در مورد “نتایج تست عمر باتری هوآوی P8: عملکردی قابل قبول”

  1. در زمینه باتری قابل قبوله ولی جلوی غول هایی مثل گلکسی اس6 و اکسپریا زد3 حرفی برای گفتن نداره!
    راستی تو بخش مدت زمان مکالمه گلکسی تب پرو 10.1 چه کرده لامصب!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH