عکس‌های سلفی عجیب و غریب از استرالیا که حتما تماشا کنید

بله، استرالیای زیبا با آن طبیعت خاصش، واقعا دیدن دارد!

اگر شما در یکی از شهرهای آمریکا یا اروپا قدم بزنید، خواهید دید که برخی از افراد ثروتمند و یا حتی ساده این کشوها، با سگ خانگی خود در حال تردد هستند! اما اگر به استرالیا بروید، از این صحنه‌ها خبری نیست و باید این موضوع را در طبیعت آن و حیوانات بزرگ و عجیبش جست و جو کرد. بنابراین سفر به استرالیا برای طبیعت دوستان همیشه شگفت انگیز است.

article-2267017-171B3DDF000005DC-805_634x422

در اینجا سعی می‌کنیم چند عکس خارق العاده سلفی که توسط دوست داران طبیعت در استرالیا گرفته شده است، با هم مرور نماییم.

  • Kangatarianها

برخی مردم استرالیا هستند که به این نام معروف‌اند. این افراد تغذیه‌ای همانند کانگوروها داشته و تنها از سبزی‌ها تغذیه می‌کنند. این افراد به کلی دور گوشت و دیگر فرآورده‌های گوشتی را خط می‌کشند. به همین دلیل استرالیا بهترین مکان برای زندگی کانگوروها به شمار می‌رود. آن‌ها با آزادی تمام در آنجا زندگی می‌کنند و مردم آنجا به شغل پرورش این موجود علاقه زیادی دارند. پس اگر به استرالیا رفتید، از دیدن کانگوروهای اهلی و وحشی فراوان تعجب نکنید!

این تصویر رفاقت انسان و کانگورو را نشان می‌دهد!

615239-6e265050-dd59-11e2-a2a7-ba3b27a8768f

  • مردم بومی

برخی از مردم این منطقه، هنوز به روش سنتی زندگی کرده و در میان جنگل‌ها و با روش‌های قدیمی اقدام به گذران اوقات می‌کنند. اکثر مردم این قاره، قبل از هجوم انگلیسی‌ها بومی بوده و به روش سنتی زندگی می‌کردند. اگر به استرالیا سفر کنید، درون شهر افراد بومی را نخواهید دید. برای ملاقات با آن‌ها باید خود دست به کار شوید!

عکس زیر، تلفیق سنت و مدرنیته است!

maxresdefault-1024x576

  • گردشگران غیر قانونی

هر هفته، ده‌ها تن از گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، برای صدور ویزای اقامت دائم در جلوی درب سفارتخانه‌هایشان معطل هستند. اصولا استرالیا به خاطر شرایط خاص و قوانینش سالانه عده زیادی را به سوی خود می‌کشد. البته در این میان گردشگران غیر قانونی زیادی هم هستند که وارد این کشور شده و درخواست پناهندگی می‌کنند.

به نظر می‌رسد در عکس زیر، یک توریست در حال خوش گذرانی است! این‌طور نیست؟

quokka-selfie-trend-cute-rodent-australia-22__605

  • کارگران و مهاجرین با فرهنگ متفاوت

در تمامی کشورها، مهاجرین، کارگران یا نیروهای خدماتی از کشورهای همسایه پیدا می‌شوند. حال در این میان برخی نیز آداب زندگی در کشور دیگر را ندانسته و به انواع کارها دست می‌زنند، که خوب استثناست. اما در استرالیا این‌گونه نبوده و تا دلتان بخواهد کارگران و مهاجران بی‌ادب وجود دارد!

در تصویر زیر، احتمالا این آقا در حال ادب شدن است!

448586-camel

  • عاشقان حشرات

شاید عاشق حشرات نباشند، اما کم کم یاد گرفته‌اند که چگونه با آن‌ها زندگی کنند. حجم این حشرات به قدری زیاد است که همه نوع راهی برای دور کردن و از بین بردن آن‌ها در آنجا وجود دارد! جالب است بدانید همانند چین رستوران‌هایی وجود دارد که کارشان فقط سوخاری کردن این حشرات است! شاید چندش آور باشد ولی در استرالیا هم می‌توانید به راحتی حشره بخورید!

اگر به آنجا سفر کردید، حتما با خود مواد پروتئینی کافی ببرید، و الا باید خوراک سوسک را امتحان کنید، آن‌هم از نوع سرخ شده! این هم یک سلفی وحشت ناک با حشره!

10995042_1600080500227852_745342448_n

  • تنبیه!

این سلفی توضیح خاصی ندارد!

84232845

  • عاشقان راگبی

ما از استرالیا خاطره خوبی داریم؛ آن‌هم با غزالی تیزپا اما ورزشی که آن‌ها بسیار به آن علاقه دارند راگبی یا همان فوتبال آمریکایی است. اگر به آنجا رفتید، حتما به تماشای راگبی بروید!

37865

  • بدون شرح

sellotape-selfies-scotch-tape-portraits-4

4 در مورد “عکس‌های سلفی عجیب و غریب از استرالیا که حتما تماشا کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH