گلکسی S6 اندروید 5.1.1 را دریافت کرد!

یکی از اخباری که امروز رسانه‌های حوزه فناوری را به خود مشغول ساخت خبر انتشار اندروید 5.1.1 برای پرچم‌دار کمپانی سامسونگ با نام گلکسی S6 بود. هفته پیش کمپانی سامسونگ چنین اتفاقی را رسما تایید کرد و اکنون نیز شاهد انتشار آن در کشور فرانسه هستیم.

Galaxy-S6-receives-Android-5.1.1-OTA

این به‌روز رسانی که به صورت OTA است حجمی در حدود 623 مگابایت دارد که چندان هم زیاد نیست و باید این را در نظر داشته باشید که این به‌روز رسانی نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید را برای دستگاه شما به ارمغان خواهد آورد که مشکلات بسیاری در آن برطرف شده است اما در واقع تغییرات زیادی در این نسخه نسبت به قبل وجود ندارد.

یکی از قابلیت‌هایی که در این نسخه شاهد آن هستیم این است که دیگر در نوار نوتیفیکشن برای استفاده از S Finder و Quick Connect با یک صفحه شلوغ مواجه نخواهید شد. قابلیت دیگر نیز به امکان ترتیب بندی اپلیکیشن‌ها در صفحه منو از طریق حروف الفبا باز می‌گردد که در اغلب محصولات سامسونگ شاهد آن بودیم اما گویا در گلکسی S6 به فراموشی سپرده شده بود که اکنون در رایط کاربری تاچ ویز قرار دارد.

اما با انتشار این به‌روز رسانی همچنان برخی از کاربران فرانسوی خبر از مشکل مدیریت حافظه رم در این نسخه می‌دهند که در نسخه‌های قبلی نیز گزارش‌های مشابهی را داده بودند. برای مثال زمانی که دستگاه شروع به کار می‌کند میزان حافظه رم مورد استفاده آن 58 درصد است و بعد از چند دقیقه این میزان به 85 درصد می‌رسد که در واقع خیلی زیاد است و به احتمال زیاد در فریم‌ورهای بعدی شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

این آپدیت اکنون در فرانسه قابل دریافت است و به احتمال زیاد در طول روز‌ها و هفته‌های آینده شاهد عرضه این نسخه برای سایر مناطق جهان خواهیم بود.

1 در مورد “گلکسی S6 اندروید 5.1.1 را دریافت کرد!”

  1. پس چرا سامسونگ مشکلات مدیریت رم رو برطرف نمیکنه؟خیلی خیلی این مشکلو کوچیک دیده.این مشکل باید در اپدیت های بعدی برطرف شه وگرنه از دست سامسونگ خیلی ها ناراحت میشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH