انتظارات سامسونگ کاهش یافت، پسر جدیدش چندان هم محبوب نیست!

باید قبول کنیم که سامسونگ بعد از مدت زیادی یکه تازی، حال در بخش پایین‌رده و میان‌رده رقابت را به کمپانی‌های چینی باخته است و حتی در کشور ما نیز هواوی غوغای بسیاری به پا کرده اما امسال در زمینه پرچم‌دار نیز سامسونگ چندان خوب نتوانست نتیجه تلاش خود را کشت کند. بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ با تغییر در زبان طراحی خود خواهد توانست اغلب کاربران را به سوی خودش بکشد اما این اتفاق نیافتاد.

Samsung-Galaxy-S5-Is-the-Better-Choice-Not-the-Galaxy-S6-Says-Consumer-Reports-481011-2

بر اساس گزارشی که Deutsche Bank منتشر کرده است، سامسونگ بر روی 45 میلیون دستگاه گلکسی S6 و گلکسی S6 اج تا پایان سال برنامه ریزی کرده و تصمیم دارد این میزان پرچم‌دار به فروش رساند. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید میزانی که سامسونگ در ابتدا تصمیم به فروش پرچم‌دار خود داشت، حدود 50 میلیون دستگاه بود که اکنون 5 میلیون دستگاه کاهش یافته است.

بر خلاف گلکسی S5، سامسونگ در سری گلکسی S6 سعی کرد تا تمام مشکلات را مرتفع سازد و بالاخره از بدنه پلاستیکی به سمت فلز و شیشه آمد تا بلکه کاربران را شیفته خود کند و در کنار آن سخت افزار بسیار قدرتمندی را نیز قرار دارد که به معنای واقعی کلمه عالی بودند و در بخش دوربین نیز شاهد لرزش‌گیر اپتیکال بودیم و سنسور نیز ارتقا چشمگیری را به خود دیده بود.

7 در مورد “انتظارات سامسونگ کاهش یافت، پسر جدیدش چندان هم محبوب نیست!”

  1. فکر میکنم آیفون تو 3 ماه 76 میلیون گوشی فروخته بود دیگه!
    سامسونگ بهتره بره سراغ ساخت قابلمه و ماهیتابه!

  2. اقای احمد گلکار

    ارگونومی بد و عدم خوشدستی، ضخامت زیاد، جذب اثر انگشت، داغی زود هنگام ، وزن بسیار بالا، طراحی تکراری، وجود حاشیه های زیاد در بالا و پایین گوشی، خط و خش پذیری بدنه پشت، عدم دسترسی به باتری.
    کافیه؟؟

  3. با سلام
    به نظر من دیگه همه فهمیدن که دیگه گوشی میان رده هم همه نیاز های یه کار بر معمولی را به سادگی انجام میده و نیازی به یه پرچم دار گرون قیمت نیست و تو این زمینه شرکت هواوی از همه بهتر عمل کرده
    من به شخصه دیگه حاظر نیستم پولم صرف برند بشه

  4. اس6 اولین پرچمدار سامسونگ بود که با فلز و شیشه ساخته شده بود.خوب مسلمه که مشکلاتی داشته باشه اکسپریا زد1 هم مشکلات زیادی به عنوان یک اسمارت فون فلز و شیشه ای داشت.صد در صد در سری های بعدی این مشکلات به مرور بر طرف میشود.

  5. همین مقدار 45 میلیون هم تمام تولید کننده های مطرح اندرویدی توی 2015 مجموعا بهش دست پیدا نمیکنن 😐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH