تصویری از تلفن هوشمند Oppo Mirror 5s به بیرون درز یافت

o-a

هفته گذشته، شایعاتی منتشر شده بود که بر طبق آنها اعلام گشت که شرکت چینی اوپو قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی به نام Oppo Mirror 5 را معرفی کند. امروز نیز یک عکس و برخی از مشخصات فنی محصولی شبیه به دستگاه یاد شده به بیرون درز یافته است. این گوشی هوشمند جدید با نام Oppo Mirror 5s شناخته شده و بر اساس مشخصاتش، در رده دستگاه‌های میان رده جای می‌گیرد و بر اساس شایعات قرار است در هفته دوم ماه آینده رونمایی گردد. این محصول مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی خواهد بود که رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را ارایه می‌کند. با توجه به سایز صفحه و رزولوشن، تراکم پیکسلی این صفحه نمایش ۲۹۴ppi است.

در دل این گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ جای گرفته که شامل چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی است و پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این محصول هم Adreno 305 خواهد بود و ۲ گیگابایت رم پردازشی، این ترکیب سخت افزاری را کامل خواهد کرد. حافظه داخلی ذخیره تلفن هوشمند مورد اشاره نیز ۱۶ گیگابایت اعلام شده که البته می‌توان با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو‌ اس‌دی آن را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد. دوربین اصلی این دستگاه ۸ و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. باتری گوشی مورد بحث ۲۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و به صورت پیشفرض سیستم عامل اندروید 5.1 آبنبات چوبی را اجرا می‌کند.

علاوه بر این دستگاه یاد شده دو سیمکارته است و از شبکه‌های پرسرعت 4G نیز پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه پشتی گوشی مورد بحث از شیشه‌ای متمایز است که اشکال الماسی سایه دار بر رویش به چشم می‌خورد. قیمت و تاریخ عرضه عمومی گوشی هوشمند Oppo Mirror 5s هنوز مشخص نشده ولی خبر خوب این است که در هفته دوم ماه جولای، بر اساس آنچه که اخبار و شایعات می‌گویند، قرار است از آن رونمایی به عمل آید. بنابراین پاسخ سایر سوالاتی که درباره این محصول باقی مانده، به‌زودی مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH