تست باتری گلکسی اس6 اکتیو: یک ابر قدرت جدید!

همواره پس از تولید یک محصول، آزمایشات فراوانی روی آن‌ها انجام می‌شود. در مورد جان سخت جدید سامسونگ یعنی اس6 اکتیو نیز این مورد صدق می‌کند و ما شاهد تست باتری این محصول هستیم.

gsmarena_002

این دستگاه از باتری غیرقابل تعویض 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که حدود 40 درصد از پرچمدار سامسونگ یعنی اس6 قوی‌تر است و حجم بیشتری دارد. این باتری عظیم توانایی رقابت با محصولی همچون لومیا 1520 را دارد که در صدر بهترین باتری‌هاست.

طبق بررسی وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، این محصول سامسونگ در استفاده عادی می‌تواند تا 109 ساعت دوام بیاورد یعنی اگر یک ساعت از هر یک از فعالیت‌های تماس، مرور وب و پخش ویدیو را در این دستگاه انجام دهیم، قادر است تا 4 روز شما را همراهی کند. این آمار در بین پرچمداران حال حاضر بازار بی نظیر است و تنها موتورلا دروید توربو (Motorola Droid Turbo) با 90 ساعت اندکی به این زمان نزدیک می‌شود. همچنین پخش ویدئو بیش از 18 ساعت، مکالمه نزدیک به 27 ساعت و مرورگری وب بالاتر از 16 ساعت، از دیگر توانایی‌های این گوشی مستحکم سامسونگ است.

این عمر باتری فوق‌العاده توسط پردازنده 14 نانومتری اگزینوس و صفحه نمایش کم مصرف این گوشی ممکن شده‌است، البته از باتری عظیم این مدل نیز نمی‌توان گذشت.

3 در مورد “تست باتری گلکسی اس6 اکتیو: یک ابر قدرت جدید!”

  1. خواندان زد3پلاس رو به خاک سیاه نشوند.
    حالا میبینید نوت5 چه جوری زد4 رو له میکنه.
    فقط اسم سونی زد3 پلاس تو باتری خوب در رفته وگرنه این مدل هم زدابه هم باتریش قوی تره!

  2. پیشرفت که امسال سامسونگ داره سال پیش نداشت!
    واقعا باطری فوق العادهای بعد از چند سال لقب بهترین باطری از لومیا گرفت! اگر اشتباه نکنم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH