رندر جدیدی از تلفن هوشمند ال‌جی G4 S را ببینید

Images-of-the-unannounced-LG-G4-S.jpg

امروز تصاویری از روسیه منتشر شده که گویا متعلق به تلفن هوشمند ال‌جی G4 S هستند. اگر به ماه ژانویه برگردیم، بر اساس نتایجی در نرم افزار بنچمارک GFXBench وجود این مدل شایعه شده بود. همچنین در بانک اطلاعاتی اپراتور ورایزن هم وجود چنین مدلی مشخص شده بود. حالا هم که بنظر می‌رسد وجود مدل G4 S بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته است.

بر اساس گزارشی که در روز سه‌شنبه منتشر گردیده، G4 S در واقع مدل بازسازی شده پرچمدار کنونی ال‌جی یعنی G4 است. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد بود که از تکنولوژی درون سلولی (in-Cell) هم بهره گرفته. رزولوشن موبایل مورد اشاره ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اعلام شده و نیز مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای است که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است. دوربین اصلی دستگاه نیز در پشت آن قرار گرفته و سنسوری ۸ مگاپیکسلی را برای کاربر فراهم می‌کند و مانند مدل G4 و G3 از فوکوس لیزری هم بهره جسته است.

تلفن هوشمند ال‌جی G4 S از نیمه دوم سال میلادی جاری در دسترس خواهد بود. گزارش شده که ال‌جی این گوشی را به عنوان دستگاهی رده بالا بازاریابی می‌کند. اما قیمت و تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است ولی چیزی که مشخص است، قطعا قیمتی پایین‌تر از G4 خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH