استریم ۶۰ فریم بر ثانیه ویدیوهای یوتیوب در اندروید و iOS امکان‌پذیر شد

new_youtube_logo_large_verge_medium_landscapeاز امروز، تمامی کاربران پلفترم‌های اندروید و iOS قادر هستند تا ویدیو‌های یوتیوب را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استریم نمایند. درحالیکه این امکان برای سرویس موبایلی یوتیوب جدید است، اما نسخه تحت دسکتاپ آن، پیش‌تر از این نرخ فریم پشتیبانی به عمل می‌آورد. علاوه بر این، استریم با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برای Apple TV و پلی استیشن ۳ و ۴ نیز محیا است. حتی گوگل پشتیبانی از ویدیوهای ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4k را نیز آغاز کرده است و در کنار این سرویس می‌توان به استریم با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت 720p و 1080p نیز پرداخت.

ممکن است حالا یاد زمان رونمایی از اولین آیفون بیافتید، یعنی دقیقا هشت سال پیش! در آن سال‌ها ویدیوهای یوتیوب تحت اتصال وای‌فای rockin بسیار شفاف بوده‌اند و چنین کیفیتی برای اتصالات اینترنتی EDGE موبایل بسیار تعجب آور بود و بیشتر ویدیوهای یوتیوب با این سرعت بخوبی قابل مشاهده بودند.

Smartphone-users-with-a-QHD-screen-can-watch-certain-YouTube-videos-in-that-resolution....jpgگوگل دائما در تلاش است تا تجربه کاری یوتیوب را برای کاربران بهتر کند. افرادی که دستگاه مجهز به رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل QHD دارند، قادر هستند تا برخی از ویدیوهای خاص را هم ببینند که از جمله آنها می‌توان به تریلر بت‌من در مقابل سوپر من اشاره کرد. بسیاری افراد اعلام می‌کنند که در واقع نمی‌توانند تفاوت بین کیفیت QHD و FullHD را تشخیص دهند که البته در صفحات کوچک موبایلی این گفته چندان هم غیر معقول نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH