G4 در نظرسنجی مردمی بالاتر از آی‌فون۶ و گلکسی S6 قرار گرفت!

Desktop11 [800x600]

پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی G4 تلفن هوشمند قدرتمندی است و با مشخصات خوب خود مثل نمایشگر 5.5 اینچی QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 808 توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. البته ال‌جی در طراحی تلفن هم چیزی کم نگذاشته و با اضافه کردن چرم به قاب پشتی G4 ظاهری لوکس به آن بخشیده است. با همه این ویژگی‌های خیره‌کننده؛ زیاد متعجب نشدیم زمانی که دیدیم G4 در نظرسنجی معتبر وب‌سایت Consumer reports چنین جایگاه خوبی را به دست آورده است.

در این گزارش G4 توانسته از 100 امتیاز مربوط به کارایی 78 امتیاز کسب کند. با اینکه ال‌جی هنوز در بازار تلفن‌های هوشمند نتوانسته خود را به شهرت برنده‌های معتبری مثل سامسونگ و اپل برساند، اما در این لیست توانسته هر دو پرچم‌دار این شرکت‌ها را مغلوب کند به‌طوری که آی‌فون۶ و گلکسی S6 مشترکا در جایگاه پنجم ایستاده‌اند.

اما ممکن است بعد از مطالعه این خبر برخی‌ها به نتایج به دست آمده اعتراض کنند و جایگاه G4 را منطقی ندانند؛ اما فارغ از این ابراز عقاید بیایید به این فکر کنیم که چه قدر سریع ال‌جی توانست طی 3 سال از یک تولیدکننده ناشناخته به یک برند رقابتی تبدیل شود که حالا می‌بینیم در یک نظرسنجی پرچم‌دار این کمپانی بالاتر از پرچم‌دارهای دو برند بزرگ بازار قرار می‌گیرد. ال‌جی همیشه به‌عنوان برندی شناخته می‌شد که در زیر سایه کمپانی هم‌وطن خود یعنی سامسونگ هیچ‌وقت نتوانسته خودی نشان دهد، اما در طی سال‌های اخیر ال‌جی یک جهش بزرگ داشته است و به‌نوعی راه صد ساله را در 3 سال طی کرده است!

شاید بتوان گفت همه چیز از پرچم‌دار سال 2013 این کمپانی یعنی G2 شروع شد که توانست با مشخصات سخت‌افزاری فراتر از تلفن‌های زمان خود و یک طراحی خلاقانه و تا حدی عجیب بازار خوبی پیدا کند و پس از آن بود که ال‌جی خط تولید گوشی‌های هوشمندش را به همین زبان طراحی مجهز کرد. سال بعد نیز ال‌جی توانست با G3 همین موفقیت را تکرار کند تا اینکه به G4 رسیدیم؛ اما بیایید Nexus 5 را نیز فراموش نکنیم که آن هم به نوبه خود اعتبار زیادی برای ال‌جی به ارمغان آورد. این کمپانی همچنین نشان داده است که پشتیبانی خوبی از محصولاتش به عمل می‌آورد و همین چند روز پیش خبری شنیدیم که ال‌جی در حال کار بر روی نسخه 5.1.1 اندروید برای G2 است.

همچنین خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ال‌جی بار دیگر در حال همکاری با گوگل است تا سری جدید تلفن‌های نکسوس را وارد بازار کنند که البته برخلاف نسخه قبلی نکسوس که شبیه به G3 بود، این بار قرار نیست نکسوس بعدی شبیه به G4 طراحی شود. باید منتظر ماند و دید آیا حاصل این همکاری بار دیگر یک تلفن هوشمند باکیفیت و البته مثل مدل‌های قبلی باقیمت مناسب خواهد بود یا خیر؟

4 در مورد “G4 در نظرسنجی مردمی بالاتر از آی‌فون۶ و گلکسی S6 قرار گرفت!”

  1. من قبلا نوت 4 داشتم اما الان جی 4 گرفتم.صفحه نمایش سامسونگ به مراتب با کیفیت تر بود ولی الجی عملکردش خیلی روان و بدون تاخیره.از انتخابم راضی ام.

  2. البته ال جی تنها در زمینه تلفن همراه برند ناشناخته بود.قبل از اون یک برند کاملا جا افتاده و شناخته شده بود در بسیاری از زمینه ها مثل لوازم خانگی و وسایل صوتی تصویری…ولی به هر حال به نظر من موفقیت و محبوبیت یک برند رو میزان فروش اون نشون میده نه نظرسنجی!!!

  3. پشتیبانی ال جی از گوشی هاش واقعا مثال زدنی هست.
    من g2 mini دارم و به اندروید 5.0.2 آپدیت شد.
    واقعا” خودم تعجب کردم که گوشی به این قدیمی آپدیت شد اما محصولاتی مثل هواویی و سونی وسامسونگ حتی پرچمداران سال قبلشون هم آپدیت نکردن چه برسه به میان رده هاشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH