آی‌فون 6s ضخیم‌تر از آی‌فون 6 خواهد بود!

با نزدیک شدن به زمان معرفی محصول جدید کمپانی اپل، روزانه گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آن منتشر می‌شود که برخی دوست داشتنی هستند و برخی از اطلاعات چندان به دل نمی‌نشیند. حال امروز نیز یک تصویر جدید از آی‌فون 6s به بیرون درز کرده که بر اساس آن گفته می‌شود محصول جدید از آی‌فون 6 ضخیمتر بوده و ضخامتی در حدود 6.9 میلی متر خواهد داشت. اما گویا خوشبختانه این افزایش ضخامت تاثیر مثبتی روی حجم باتری دستگاه خواهد گذاشت (البته شاید!).

iPhone-6s-leaked-schematics

بر اساس شایعاتی که در خصوص تامین کنندگان صفحه نمایش اپل منتشر شده بود،‌ آن‌ها نمی‌توانستند که سلول‌های لمسی کافی را در یک صفحه نمایش باکیفیت‌تر نظیر آی‌فون 6s قرار دهند و حال از آنجایی که محصول جدید کاهش ضخامت نیز خواهد داشت، این مشکل بیشتر به چشم می‌خورد و گویا راه کار اپل برای حل این موضوع استفاده از چندین لایه است؛ درست همانند آنچه که در اپل واچ دیده بودیم.

علاوه بر این انتظار می‌رود که شاهد یک دوربین قدرتمند‌تر نسبت به نسل‌های قبلی باشیم (همان طور که می‌دانید اپل در چندین نسل از آی‌فون‌های خود از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده بود) و شایعات حاکی از آن هستند که یک سنسور 12 مگاپیکسلی بر روی آی‌فون 6s قرار خواهد گرفت. اگر به قسمت دوربین در تصویر توجه کنید، متوجه خواهید شد که تعداد سوراخ‌ها با آی‌فون 6 یکسان است و با این اوصاف شایعه وجود دو سنسور در بخش پشتی آی‌فون جدید تا حدودی رد می‌شود. تغییرات بزرگ دیگری را در طراحی آی‌فون بعدی بر اساس تصویر منتشر شده شاهد نیستیم. حال بهترین راه حل این است که منتظر بمانیم تا اپل خود به شخصه دست به کار شود و محصول جدیدش را معرفی کند تا ما نیز با مشخصات کامل آن آشنا شویم.

1 در مورد “آی‌فون 6s ضخیم‌تر از آی‌فون 6 خواهد بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH