هوآوی تبلت Mediapad M2 را رسما معرفی کرد

Huawei-M2-tabletاوایل امروز در کنفرانسی که در آکادمی بین‌المللی هنر پکن برگزار گشت، هوآوی تبلت MediaPad M2 را معرفی کرد که در واقع می‌توان آن را مدل بهبود یافته MediaPad M1 دانست که این شرکت در سال گذشته معرفی کرده بود.

اگر به ماه مi برگردیم، گزارشی منتشر شد که تصاویری از تبلت MediaPad M2 در فرانسه را نمایش می‌داد و هوآوی در تبلیغ معرفی کوتاهی که ماه قبل منتشر کرد نیز برخی از تصاویر را از این محصول به نمایش درآورد. اما حالا این محصول به صورت رسمی توسط شرکت مورد بحث معرفی شده و به‌زودی در بازار چین عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش MediaPad M2 اندازه‌ای ۸ اینچی دارد و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارایه می‌دهد که نسبت تصویری آن با این حساب ۱۶ به ۱۰ خواهد بود. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این تبلت نیز ۲۷۵ppi است. در دل این محصول پردازنده Kirin 930 قرار گرفته که شامل ۸ هسته پردازشی است. ۴ هسته از نوع Cortex A53 با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر از نوع Cortex A53 با فرکانس کاری یک گیگاهرتز کار می‌کنند. حافظه رم پردازشی MediaPad M2 نیز ۳ گیگابایت است. اگر دقت کنیم در می‌یابیم که مشخصات سخت افزاری این محصول با گوشی هوشمند P8 هوآوی تشابه کامل دارد که این یعنی می‌توان همان کارایی را از تبلت مورد اشاره نیز انتظار داشت. اگر می‌خواهید با Huawei P8 بیشتر آشنا شوید، مطلب بررسی تخصصی این محصول را در آی‌تی‌رسان مطالعه نمایید.

۲۲۲تشابه بین گوشی هوشمند P8 و تبلت MediaPad M2 به حافظه ذخیره سازی نیز رسیده و شما می‌توانید یکی از مدل‌های ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی را برگزینید. دوربین اصلی تبلت یاد شده ۸ و دوربین جلو آن نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد.

همانند نسل پیشین، MediaPad M2 نیز بدنه‌ای از جنس فلز دارد. البته این‌بار هوآوی کمی بیشتر برای محصول خود مایه گذاشته و بدنه آن حالا تا ۹۹/۵ درصد از فلز ساخته شده. ضخامت M2 نیز فقط 7.8 میلی‌متر است و حاشیه‌های آن نیز آنقدری باریک هستند تا یک تبلت خوش دست ۸ اینچی نتیجه کار باشد. از نظر ظاهری در حال حاضر می‌توان تبلت جدید هوآوی را زیبا و کاربر پسند دانست.

از دیگر مشخصات تبلت مورد اشاره می‌توان به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت اتصال به شبکه‌های پرسرعت LTE اشاره کرد. بلندگوهای در نظر گرفته شده برای MediaPad M2 نیز یک وات قدرت دارند و نیز از تکنولوژی Harman Kardon’s Clari-Fi بهره می‌برند. در بخش نرم افزاری، محصول مورد بحث اندروید ۵ آبنبات چوبی را اجرا می‌کند که البته مانند همیشه به رابط کاربری انحصاری هوآوی بنام EMUI 3.0 مزین شده است.

تنها تا چند روز دیگر این تبلت در بازارهای چین عرضه خواهد شد. قیمت مدل ۱۶ گیگابایت وای‌فای تبلت یاد شده 255 دلار و قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی وای‌فای ۳۰۴ دلار تعیین شده. همچنین قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی LTE حدود ۳۰۴ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی LTE حدود ۳۶۸ دلار تعیین گشته است. امکان عرضه محصول مورد بحث در بازارهای پر رونق هوآوی مانند آسیا و اروپا نیز وجود دارد، اما هنوز هیچگونه اطلاعاتی در این مورد منتشر نشده است.

1 در مورد “هوآوی تبلت Mediapad M2 را رسما معرفی کرد”

  1. سامیار راد

    واقعا که زیباست ، تراکم پیکسلی و رزولوشن صفحه عالی ، دوربین عالی ،سلفی عالی , باریک و فلزی ، فقط ای کاش یکم پردازنده اش قوی تر بود، بزن لایکو++++

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH