هواوی نکسوس از پردازنده اسنپدراگون 820 و نمایشگر QHD استفاده می‌کند!

شایعات تماما حاکی از آن هستند که گوگل در حال کار بر روی دو نسخه از اسمارت فون‌های نکسوس است که یکی از آن‌‌ها توسط کمپانی ال‌جی و دیگری توسط هواوی ساخته خواهد شد. اکنون Evan Blass از حساب کاربری evleaks باز گشته است و اطلاعات جدیدی را در خصوص نکسوسی که هواوی تولید خواهد کرد ارایه داده که اگر این اطلاعات درست باشند با یک محصول دوست داشتنی رو به رو خواهیم بود.

Huawei-Ascend-Mate-7-Beautiful-840x473

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نکسوس کمپانی هواوی یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD یا همان 2560 در 1440 پیکسلی خواهد داشت و تراکم پیکسلی آن نیز 515ppi خواهد بود که این تراکم پیکسلی پایین‌تر از نکسوس 6 فعلی است. با وجود اینکه نمایشگر به تمام نیاز‌های شما پاسخگو خواهد بود در زمینه پردازنده نیز این اسمارت فون حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. پردازش‌های این محصول گفته می‌شود که توسط اسنپدراگون 820 انجام می‌شود اما نکته جالب توجه اینجاست که هواوی به هیچ وجه در پرچم‌داران و اسمارت فون‌های بالارده خود از چنین پردازنده‌هایی استفاده نمی‌کند و همیشه شاهد نسخه‌ای از پردازنده‌های Kirin بر روی آن‌ها هستیم. تغییر مسیر به سمت کوالکام ممکن است جالب باشد و شاید یکی از شرایط گوگل برای نکسوس بعدی خود بوده است.

ارایه دهنده این شایعات علاوه بر موارد مذکور مدعی شده است که نکسوس ساخته شده توسط هواوی از سنسور اثر انگشت استفاده خواهد کرد که آن نیز توسط هواوی ساخته خواهد شده و به احتمال زیادی در بخش پشتی دستگاه و زیر دوربین قرار خواهد گرفت، درست همانند آنچه که در میت 7 و آنر 7 دیده‌ایم. هر دو محصول مذکور عملکرد موثری در این زمینه دارند و انتظار داریم که نکسوس بعدی نیز از سنسوری کاربردی استفاده کند.

التبه فعلا به غیر از موارد مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص نکسوس ساخت هواوی منتشر نشده است. شایعات حاکی از آن هستند که هر دو نکسوسی که توسط ال‌جی و هواوی ساخته خواهد شد قدرت و توانایی بالایی خواهند داشت اما شایعات گذشته حاکی از آن بودند که محصول ال‌جی کمی پایین‌تر و البته ارزان‌تر از نکسوسی خواهد بود که توسط هواوی ساخته می‌شود.

انتظار می‌رود که آخرین نسخه از سیستم عامل گوگل با نام اندروید M در ماه‌های نوامبر و اکتبر (مهر-آبان-آذر) عرضه شود و به احتمال زیادی نکسوس‌های جدید نیز در آن زمان معرفی خواهند شد. گفتنی است که ارایه دهنده این شایعه مدعی شده که نکسوس ساخته شده توسط هواوی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

3 در مورد “هواوی نکسوس از پردازنده اسنپدراگون 820 و نمایشگر QHD استفاده می‌کند!”

    1. من تا حالا زیاد از گوشی های هواوی استفاده کردم ! اندروید همین جوری زیاد هنگ میکنه وای به حال اینکه گوشی هواوی هم داشته باشی !
      به نظرم حالا حالاها کار داره تا به الجی و سامسونگ و سونی و اچ تی سی برسه !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH