1.5 میلیون اپلیکیشن در حال حاضر بر روی اپ استور قابل دسترسی هستند!

مشاهده این که فروشگاه نرم افزاری اپل از زمان ایجاد خود به چه میزان رشد داشته بسیار تعجب برانگیز است. اپ استور در سال 2008 تاسیس شد که در آن زمان کاربران از نسخه 2.0.1 سیستم عامل iOS استفاده می‌کردند و کلا 500 اپلیکیشن در اپ استور قرار داشت که بعد از آن رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد بودیم و اپلیکیشن‌های سوم شخص زیادی عرضه شدند.

App-Store-reaches-1

بر اساس گزارشی که appshopper.com منتشر کرده است، این سرویس در حال حاضر 1.5 میلیون اپلیکیشن را در خود جای داده است که اگر بخواهیم دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم 1505601 اپلیکیشن در حال حاضر در اپ استور وجود دارند که هر دقیقه نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. البته این تعداد تنها شامل اپلیکیشن‌هایی می‌شود که فعال هستند و اگر بخواهیم سایر اپلیکیشن‌ها را نیز در کنار آن‌ها محاسبه کنیم، 2312658 اپلیکیشن می‌شود که اپ استور تاکنون توانسته درون خود جای دهد.

البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که اپ استور تنها به اپلیکییشن‌های iOS محدود نشده است و برنامه‌های OSX را نیز درون آن شاهد هستیم و کاربران آی‌پد نیز می‌توانند اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه نرم افزاری دریافت کنند. اگر بخواهیم جزیی‌تر نگاه کنیم، 23412 اپلیکیشن در اپ استور مربوط به مک هستند و 1008031 اپلیکیشن نیز برای آی‌فون طراحی شده‌اند، در کنار آن‌ها نیز شاهد 479857 اپلیکیشن برای آی‌پد و 544716 اپلیکیشن برای برنامه‌های جهانی هستیم.

البته در این مدت فروشگاه‌های نرم افزاری ایرانی نیز برای سیستم عامل iOS به‌ وجود آمده‌اند و توانسته‌اند کاربران زیادی را نیز به سمت خود بکشانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH