سامسونگ تلویزیون جدید SUHD خود را معرفی کرد!

کمپانی سامسونگ چندی پیش پرچم‌دار تلویزیون‌های خود را با وضوح SUHD در آمریکا معرفی کرد و اکنون این کمپانی کره‌ای نسخه جدیدی از تلویزیون‌های SUHD را در این کشور معرفی کرده است. این محصول که JS7000 نام دارد یک تلویزیون با وضوح خارق العاده است. بر اساس گفته سامسونگ در این تلوزیون کیفیت تصویر پیشرفت زیادی داشته و در خصوص قیمت نیز رقابتی‌تر شده است. سامسونگ مدعی شده که توسط این تلوزیون توانسته وضوح 4K SUHD را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

samsung-js7000-640x424

Bill Lee، سخنگوی سامسونگ در آمریکا در خصوص این محصول جدید می‌گوید:

JS7000 با وضوح SUHD به کابران بیشتری این امکان را خواهد داد که از کیفیت خارق العاده تصاویر لذت ببرند و این کیفیت نیز توسط بهترین تلویزیون سامسونگ ارایه می‌شود.

در کنار این قابلیت‌های دوست داشتنی، تلویزیون جدید نیز هوشمند نامیده می‌شود و کاربران از طریق آن می‌توانند اپلیکیشن‌های مختلف را استفاده کننده یا از طریق اینترنت به تماشا برخی ویدیو‌ها بپردازند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید JS7000 می‌تواند 4 برابر وضوح بیشتری را نسبت به فول اچ‌دی ارایه دهد و البته این محصول گستره دینامیکی وسیع نیز دارد که این باعث می‌شود تصاویر نمایش داده شده بسیار طبیعی جلوه کنند و بخش‌های روشن و تاریک به خوبی نمایش داده شوند.

محصول جدید و قدرتمند کمپانی سامسونگ که شماره مدل JS7000 را دارد در سه سایز عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را در سایز‌های 50، 55 و 60 اینچی خریداری کنند. البته گفتنی است که این دستگاه از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ تحت عنوان تایزن استفاده می‌کند.

کمپانی تولید کننده فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت این تلویزیون‌ها منتشر نکرده است اما احتمال می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه آن در خرده فروشی‌های این کشور باشیم.

1 در مورد “سامسونگ تلویزیون جدید SUHD خود را معرفی کرد!”

  1. سامسونگ هم همینطوری کیفیت رو میبره بالا بعدم که مقایسه میکنی با سریای قبلش میبینی تفاوت در حدیه که بری سری اچ دی بخری بهتر از این جدیداشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH