لیست رسمی بنچمارک‌ AnTuTu منتشر شد: پرچمداران سامسونگ در صدر!

قطعا AnTuTu از پر استفاده‌ترین بنچمارک‌های موبایل است و آمار منتشر شده توسط این کمپانی همواره مورد بحث و جدل بین کاربران تلفن‌های هوشمند است. AnTuTu اخیرا لیست رسمی مربوط به قدرتمندترین اسمارتفون‌های موجود را معرفی کرده است که پرچمداران سامسونگ در صدر این لیست قرار دارند.

gsmarena_002

این آمار و ارقام مربوط به بررسی‌های ارسالی توسط کاربران است که باعث افزایش دقت اعداد ارایه شده در شرایط گوناگون است و به طور میانگین محاسبه گشته. در این نمودار گلکسی اس 6 میانگین 67520 را کسب کرده و نسخه اج آن با رقم 63910 در تعقیبش است، در مقام سوم هم نماینده شائومی حضور دارد که مشخصا mi note pro است.

این آمار و ارقام پس از معرفی اسنپدراگون 820 و استفاده از آن در ال‌جی نکسوس 5 (2015) دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد زیرا بنچمارک‌های لو رفته نشان از عدد 85530 دارد که فوق العاده به نظر می‌رسد و نوید قدرت سخت افزاری بالای پرچمداران آینده را می‌دهد.

19 در مورد “لیست رسمی بنچمارک‌ AnTuTu منتشر شد: پرچمداران سامسونگ در صدر!”

  1. توجه توجه…

    اقا mahdi شما وقتی میگید گوشی ایفون هیچ لکی نداره درسته
    وسامسونگم لک داره اما سامسونگ هنوز داره از سیستم
    عامل اندروید استفاده میکنه و درعوض ایفون داره از سیستم عاملی
    که راه نفوذنداره وفقط باگوشی های دیگر ایفون ارتباط داره
    معلومه که ایفون لک نمیده زمانی که سامسونگم یه سیستم عامل مخصوص گوشی هاش زده که الان ام در نقطه ی موفقیت هستند ان زمان هم
    مقایسه اصلی صورت میگیره …

  2. اینا همش بازی اعداد که اون سامسونگ بی کیفیت راه انداخته و گوشی های بی کیفیتشو غالب می کنه به مردم بخت برگشته، آهای سامی پلاستیا اگه هر موقع s6 یا گوشی های دیگتون کیفیت ساختشون و زیبایی شون به اندازه z سونی رسید که برای چند سال پیشه یا تونست صفحه نمایش با کیفیتی بسازه که رنگ سفید زرد نشون نده یا تونست دوربین از حدقه بیرون شدشو درست کنه یا تونست از سوختن پیکسل های دوربین جلو s6 جلو گیری کنه و لمس s6 تو همه نواحی گوشی جواب داد بعد بیاین در مورد سونی حرب بزنین، سونی مال بابام نیست که بیام ازش تعریف کنم فقط خواستم چشماتون باز کنین ببینین چه کلاهی سرتون گذاشتن با یه چند تا سنسور بدرد نخور

    1. سهیل اسکندری

      در همین سایت مقایسه نمایشگر ها گذاشته شده که رنگ سفید اس 6 و تا حدودی آیفون 6 از همه بهتر بود. پس حرف الکی نزن با آون نور کم صفحه زد 3.

  3. یعنی اس 5 از نوت 4 قدرتش بیشتره!!!!!!!!!!!1
    چرا سری نوت توشون نیست
    سری زد سونی
    حداقل یه نماینده باید داشته باشن انصافا

  4. رقابت بین کمپانی های سازنده گوشی با سرعت خیلی زیادی در جریانه…اینقدر سریع که یه مکث کوتاه موجب خارج شدن از گود میشه.سونی و اچ تی سی رو ببینید!

  5. سلام
    دوستان اگه اگزینوس خوبه چرا سامسونگ تو سری پلاس اس 6 از اسنپدراگون گفته میخواد استفاده کنه!!؟

  6. سهیل اسکندری

    قیافه طرفدار های سونی که اینقدر سنگ آون Z3 پلاس بی همه چیز رو بهسنگ می زنند دیدنی هست. البته همیشه و در همه حال محصولات اپل و سامسونگ در بنچمارک ها رتبه های اول تا سوم را کسب می کنند اما در سال 2015 ، اس 6 و اس 6 اج سامسونگ در همه بنچمارک ها اول شده اند، این اول شدن، مدیون خود کفایی کمپانی سامسونگ بوده است که پردازنده اگزینوس را ساخت

    1. شما گرفتار این اعداد و ارقامی که تو عمل هیچی نیستن و کندترین گوشبارو با افتضاح ترین مولتی تسکینگ هارو داشته همیشه سامسونگ. برو تست سرعت z3 با s6 رو تو یوتیوب ببین بعد متوجه میشی کدوم گوشی سرتره. سنگ اون مولتی تسکینگ در حد گوشیهای 200 تومنی اس سیکسو به سینه نزنید.

    2. قیافه شما جالبه که تا نتایج پنچمارک اومد ظاهر شدین !
      اینجا فوتبال و لیگ قهرمانان نیست که سر امتیاز و اول شدنش بیاییم گوشی بخریم !

  7. سامیار راد

    بله دیگه، پرچم سامسونگ همیشه بالا ، ACTUALLY سامسونگ بهترینه ،،، DEFENETLLY سامسونگ بهترینه ،،،، OK?!!!!! لایک رو نصب کن +++

    1. دوست عزیز این ها روی اعداد و ارقامه و گوشی های اندرویدی یعنی بازی با اعداد .(مثلا 4 هسته-2.5گیگاهرتز-500ppi)این ها فقط عدد اند.اما گوشی مثل آیفون اصلا این طور نیست(2هسته-1.3گیگاهرتز-323ppi).دیدی چقدر تفاوت هست از نظر عدد.اما یک آیفون بخر روش modern combat5را بریز اگر کوچک ترین لگی داشت هر چی خواستی بگو.میتونی تو سایت آپارات هم فیلم مقایسه آیفون با بقیه ی گوشی ها را ببینی خودت میفهمی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH