حضور Galaxy S5 Neo با پردازنده‌ای جدید در بنچمارک‌ها!

محصول معرفی نشده سامسونگ با نام SM-G903F در دیتابیس وب‌سایت GeekBench دیده شد. خب این اولین باری نیست که محصولات این کمپانی پیش از معرفی در هنگام دریافت گواهینامه‌ها و لاینسس‌های مختلف لو می‌روند. بنا بر آخرین شنیده‌ها، این دستگاه جدید به احتمال بسیار زیاد Galaxy S5 Neo خواهد بود.

Galaxy-S5-Neo-Exynos-7580-Geekbench-benchmark

اگر بخواهیم کمی راحت صحبت کنیم، بحث عرضه رسمی این محصول از بهار پارسال در کمپانی سامسونگ مطرح بوده است؛ اما سامسونگ به دلیل محدودیت‌های موجودش در عرضه اسمارت فون‌ها و تعداد آن‌ها، معرفی برخی از آنان را کمی به تاخیر انداخت. به همین دلیل است که هم اکنون، با وجود Galaxy S6 در بازار، ما شاهد نسخه‌ای از پرچم‌دار قدیمی این کمپانی یعنی S5 هستیم.

بر اساس لیست منتشر شده در GeekBench این محصول جدید با بهره‌گیری از پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos 7580 عرضه می‌شود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شود، سامسونگ به آرامی در حال کنار گذاشتن سایر چیپست‌های مطرح بازار بوده و به تولید خودش کاملا وفادار است. این پردازنده با فرکانس 1.6 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53 خواهد بود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به 2 گیگابایت رم و اندروید 5.1.1 اشاره کرد.

در حوزه عملکرد، این وب‌سایت معتقد است که اگزینوس 7580 از رقیب خود یعنی اسنپدراگون 615 که آن‌هم از Cortex-A53 بهره می‌برد، در هر دو تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، بسیار سریع‌تر عملکرد کرده است. درواقع امتیاز کسب شده توسط 7580 بسیار به اسنپدراگون 801 نزدیک است، چیپستی که سامسونگ از آن بر روی Galaxy S5 استفاده کرد!

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از S5 Neo منتشر نشده است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH