میزان فروش G4 پایین‌تر از انتظارات ال‌جی بوده است!

کمپانی ال‌جی چندی پیش پرچم‌دار خود را با نام ال‌جی G4 معرفی کرد که محصول بسیار جالبی است ولی گویا این اسمارت فون نتوانسته است انتظارات ال‌جی را برآورده سازد. بر اساس گزارشی که از سوی کره جنوبی منتشر شده میزان فروش G4 در این کشور تاکنون کم‌تر انتظارات این شرکت بوده است.

LG-Logo-AH9

 

بر اساس گزارش‌های پیشین ال‌جی در صدد بود تا 240000 واحد G4 را تا ماه ژوئن به فروش رساند که اگر بخواهیم جزیی‌تر نگاه کنیم حدود 3500 تا 3800 واحد در هر روز می‌شد.

البته میزان فروش فعلی این محصول نیز چندان بد نیست و برای مثال کمپانی سامسونگ نیز توانسته است حدود 1.3 میلیون واحد گلکسی S6 و گلکسی S6 اج بفروشد که این میزان نیز پایین‌تر از انتظارات سامسونگ بود.

در حال حاضر هدف ال‌جی این است که بتواند 70 میلیون اسمارت فون را تا پایان سال جاری در سرتاسر جهان به فروش رساند که 12 میلیون از این میزان مربوط به G4 خواهد بود. اما گویا با این اوصاف ال‌جی کمی انتظارات خود را پایین آورده است.

به نظر شما انتظارات کمپانی‌ها بالاست یا کشش بازار پایین است؟

2 در مورد “میزان فروش G4 پایین‌تر از انتظارات ال‌جی بوده است!”

  1. هر دو وقتی که گوشیش گرون تر از سامسونگه همین میشه فقط کمی دوربینش از اس 6 بهتره باتریش بده اسکنر اثر انگشت هم نداره همین میشه دیگه آدمو سگ بگیره جو نگیره ال جی با این قیمت نجومی ثابت کرد جنبه فروش خوب جی 3 رو نداشت

    1. خخخخخ حاجی از دو کیلومتری هیچکدومشون رد نشدی مشخصه جم کن بابا اسکنر اثر انگشت چیه شماهارو سامسونگ شناخته با دو سنسور مزخرف ….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH