ایسوس پدفون S2 از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد!

هفته گذشته بود که یک تحلیل‌گر چینی با نام Pan Jiutang پستی را منتشر کرد و بر اساس آن گفته بود که انتظار دارد در ماه دسامبر کمپانی‌های تولید کننده به سمت استفاده از پردازنده اسنپدراگون 820 بروند. تاکنون انتظار می‌رفت که نکسوس بعدی که توسط هواوی ساخته خواهد شد از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده کند اما شایعات بعدی این موضوع را رد کردند.

asus-logo-company

اما امروز اخبار جالبی منتشر شده است که گفته می‌شود اسمارت فون بالارده ایسوس از این پردازنده استفاده خواهد کرد و این محصول ایسوس پدفون S2 نامیده خواهد شد که انتظار می‌رود در ماه مارس (اسفند 1394 – فروردین 1395) عرضه شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این محصول یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل خواهد داشت و 4 گیگابایت نیز حافظه رم را بر روی آن شاهد خواهیم بود. حافظه داخلی این محصول نیز 32 و 64 گیگابایتی خواهد بود. یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت که برای عکاسی سلفی و تماس تصویری مناسب به نظر می‌رسد. یک باتری 3060 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین خواهد کرد.

البته همان طور که می‌دانید سری پدفون ایسوس دارای یک تبلت نیز هستند و انتظار می‌رود که در پدفون S2 نیز شاهد یک تبلت با صفحه نمایش 10 اینچی و باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی باشیم. اگر با سری پدفون ایسوس آشنایی ندارید باید بگوییم که در این سری یک تبلت و یک اسمارت فون در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در واقع در بخش پشتی تبلت مکانی وجود دارد که گوشی بتواند درون آن قرار بگیرد.

a-a

فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود که معرفی این محصول در ماه مارس صورت گیرد. البته اگر گفته آقای Jiutang درست باشد و پردازنده جدید کوآلکام تا ماه مارس توسط هیچ محصولی مورد استفاده قرار نگیرد بدون شک بر اساس شایعات ایسوس پدفون S2 اولین محصولی خواهد بود که از اسنپدراگون 820 استفاده می‌کند. اما انتظار نمی‌رود که تا آن زمان هیچ محصول دیگری از پردازنده جدید کوآلکام استفاده نکند و به احتمال زیاد این افتخار نصیب Xiaomi Mi 5 Plus خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH