یک تبلت 7 اینچی ویندوزفونی مجوز سازمان TENAA را دریافت کرد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، قرار است تا یک تبلت را با سیستم‌عامل ویندوزفون ببینیم. بر اساس گزارشات منتشر شده، یک تبلت 7 اینچی ویندوزفونی، مجوز سازمان TENAA چین را دریافت کرده است. نام این دستگاه Ramos Q7 خواهد بود و دارای مشخصات جذابی است.Windows-10_Product-Family-770x380نمایشگر 7 اینچی (با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 210ppi)، پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی در کنار چیپست اسنپدراگون، یک گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصات مهم Ramos Q7 به شمار می‌روند. در بخش دوربین نیز، یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شده و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در جلو قرار گرفته است. این 7 اینچی نسبتا قدرتمند از استانداردهای ارتباطی وای-فای، بلوتوث و USB نیز پشتیبانی می‌کند.
در بخش نرم‌افزاری هم این دستگاه قرار است تا از سیستم‌عامل پیش‌فرض ویندوزفون 8.1 بهره ببرد و از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که به ویندوزفون 10 آپدیت خواهد شد. دلیل استفاده از ویندوزفون به جای ویندوز برای این دستگاه این است که ویندوز 10، تنها برای دستگاه‌های 8 اینچ به بالا، قابل استفاده است.

Ramos-Q7-7-inch-Windows-Phone-tablet-is-certified-by-TENAAاکنون که این دستگاه مجوز این سازمان چینی را گرفته است، می‌توان نتیجه گرفت که تا معرفی آن، زمان زیادی باقی نماند است؛ حدس ما این است که این اتفاق در ماه سپتامبر و همزمان با عرضه‌ ویندوز 10 موبایل رخ دهد.

باید دید که آیا این دیوایس می‌تواند موفقیتی به‌دست آورد یا خیر؛ چراکه در شرایطی به سر می‌بریم که بسیاری از علاقه‌مندان منتظر پرچم‌داران جدید ویندوزفونی مایکروسافت هستند و این موضوع می‌تواند استقبال از این دستگاه را به خطر بیاندازد. نظر شما در این خصوص چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH