ظرفی ساخته شده با پرینتر سه‌بعدی که می‌تواند فاسد شدن شیر را اطلاع دهد

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند و چه بهتر که این پیشرفت در زمینه خدمت به زندگی انسانی باشد. در حال حاضر پرینتر‌های سه‌بعدی سر و صدایی زیادی در سرزمین تکنولوژی به پا کرده‌اند. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با یک ظرف ساخته شده توسط پرینتر‌های سه‌بعدی آشنا شویم که قادر است فاسد شدن شیر را اطلاع دهد.

xxl_A2brandmilk-970-80

با کمک این ظرف می‌توانید قبل از خرید شیر پی ببرید که آیا شیر فاسد شده است یا خیر. محققان تایوانی یک ظرف و قاب هوشمند تولید کرده‌اند که از طریق پرینتر‌های الکترونیکی 3D ساخته شده است. درون این ظرف‌ها سنسور‌هایی بی‌سیم وجود دارد که می‌توانند تشخیص دهند که آیا شیر یا نوشیدنی شما فاسد شده است یا خیر.

این سنسورها بر اساس سطح باکتری موجود در نوشیدنی کار می‌کنند و زمانی که آن نوشیدنی شروع به تغییر وضعیت داد، سنسور‌های موجود این موضوع را به شما اطلاع می‌دهند. البته فعلا دقیقا معلوم نیست که این بطری به چه شکلی فاسد شدن نوشیدنی را هشدار می‌دهد اما احتمال می‌رود که درب آب تغییر رنگ دهد و یا…!

به‌طور حتم این تکنولوژی باعث خواهد شد تا کاربران به سادگی بتوانند از طریق اسمارت فون خود سلامت نوشیدنی را تشخیص دهند و دیگر مسموم نشده و یا پول خود را بابت یک ماده فاسد خرج نکنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH