هواوی G8 به همراه سنسور اثر انگشت در TENAA دیده شد!

کمپانی هواوی در طول سال‌های گذشته اسمارت فون‌های بسیار خوبی را با قیمت مناسب عرضه کرده است و به همین دلیل توانسته توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کند و در ایران نیز شاهد چنین استقبال مناسبی بوده‌ایم. اکنون بعد از موفقیت‌های هواوی G7، گفته می‌شود که این کمپانی تصمیم دارد نسخه جدید این محصول را با نام هواوی G8 عرضه کند.

Huawei-G8-2

این محصول یک اسمارت فون میان‌رده خواهد بود که انتظار می‌رود در کنفرانس خبری این کمپانی در ماه سپتامبر و نمایشگاه IFA 2015 معرفی شود و بر اساس تیزر رسمی، این نمایشگاه در دوم ماه سپتامبر (11 شهریور) برگزار خواهد شد. با این وجود انتظار می‌رود که هواوی میت 8 در طول ارتباطات بیشتر این کمپانی با گوگل معرفی شود که گویا نتیجه چنین ارتباطی نیز هواوی نکسوس نامیده خواهد شد.

Huawei-G8-3

امروز تصاویری از سوی TENAA منتشر شده است که هواوی G8 را نشان می‌دهند و بر اساس آن می‌توان پی برد که این اسمارت فون میان‌رده بدنه‌ای فلزی دارد و حاشیه‌های صفحه نمایش آن نیز بسیار باریک است. بر اساس این تصاویر احتمال می‌رود که این محصول صفحه نمایشی بین 5 تا 5.5 اینچ داشته باشد (البته وضوح آن فعلا مشخص نیست) و گویا شاهد پردازده ساخته شده توسط هواوی با نام Kirin بر روی این محصول خواهیم بود. گفته می‌شود که این اسمارت فون 2 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی را نیز بر روی این محصول شاهد خواهیم بود که از فلاش دوگانه LED بهره می‌برد و قابلیتی که باعث می‌شود این محصول بیشتر به دل بنشیند به سنسور اثر انگشتی باز می‌گردد که در بخش زیرین دوربین قرار گرفته است که گویا عملکردی شبیه به میت 7 خواهد داشت.

Huawei-G8-1

تمام این اطلاعات توسط TENAA تایید شده است و انتظار می‌رود که این محصول به‌زودی در نمایشگاه IFA معرفی شود. نظر شما در خصوص هواوی G8 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH