اسمارت فونی قدرتمند و جذاب از ال‌جی در راه است

همانند اچ‌تی‌سی، ال‌جی نیز از فروش پرچم‌دارش راضی نیست و قصد دارد در نیمه دوم امسال با معرفی یک پرچم‌دار جدید، به میدان رقابت برگشته و به مبارزه با کمپانی‌هایی چون اپل، سامسونگ و چینی‌های پرانگیزه بپردازد. طبق آخرین اخبار، نام این پرچم‌دار، G4 Pro بوده و از مشخصات حیرت‌آوری بهره می‌برد.LG-G4-Rumors-600x400اغلب شایعات مرتبط به ال‌جی G4 Pro، از نمایشگر 6 اینچی Quad HD، پردازنده اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و دوربین 20 مگاپیکسلی آن سخن می‎‌گویند و قرار است این مشخصات را در یک بدنه‌ باریک و فلزی ببینیم.
این مشخصات برای یک اسمارت فون، در حال حاضر بسیار خوب است و می‌تواند جواب‌گوی تمامی نیاز‌های کاربر باشد؛ در جریان کنفرانس مالی ال‌جی، چو جون هو، مدیر این شرکت در رابطه با برنامه‌هایشان در ادامه‌ سال جاری افزود:

ال‌جی در نیمه‌ دوم سال 2015، برنامه‌های زیادی دارد و قصد دارد تا اسمارت فونی خاص و قدرتمند را روانه بازار کند تا بتواند عقب‌ماندگی خود را از سایر کمپانی‌ها جبران نماید.

طبق اعلام مدیران این شرکت، این اسمارت فون هر چه نام داشته باشد، برای بازارهایی تولید خواهد شد که ال‌جی بتواند سود خوبی را از آن به دست بیاورد. (این موضوع سبب می‌شود که تعداد دستگاه‌های تولیدی، چندان زیاد نباشد) زمان عرضه‌ این دستگاه هنوز فاش نشده است اما باید انتظار داشته باشیم، زمان معرفی این دستگاه به زمان معرفی نوت 5 و آیفون بعدی، بسیار نزدیک باشد.
احتمال دارد علاوه بر این غول دوست داشتنی، یک دستگاه با نام G4 Note از سوی ال‌جی عرضه شود که نسبت به این دستگاه کمی ضعیف‌تر خواهد بود اما مسلما از قلمی مخصوص بهره‌مند است.
به نظر می‌رسد، در ادامه سال جاری، اتفاقات جالب و داغی را ببینیم؛ از معرفی پرچم‌داران سامسونگ و اپل گرفته تا اچ‌تی‌سی و ال‌جی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH