چین ممنوعیت‌های کنسول بازی در کشور خود را برداشت!

چین سال گذشته به صورت تکنیکی ممنوعیت کنسول‌های بازی را برداشت اما این موضوع تنها برای کمپانی‌هایی بود که در منطقه آزاد تجاری شانگهای ورود پیدا کرده باشند و البته لازم نیست که بگوییم کمپانی‌ها با ورود به این منطقه در یکی از پرفروش‌ترین بخش‌های جهان قرار می‌گیرند. اما با این اوصاف وزرات کشور چین نیز موضوع و فرهنگ ساخت و فروش کنسول در هر نقطه از کشور خود را تایید کرده است.

xbox-one-china-2

کمپانی‌هایی نظیر مایکروسافت، سونی و نینتندو مجبور نیستند که در شرایط و وضعیت نابسامان اقتصادی و سود آوری همچنان در این منطقه به تجارت بپردازند ولی در مقابل همچنان باید بازی‌های خود را به صورت شدیدی سانسور کنند. برخی گزینه‌های رسمی نیز در این میان به چشم می‌خورد.

البته این ممنوعیت بدون شک برای شهروندان بازی دوست این کشور چندان جالب نخواهد بود و شاید حضور یک کنسول ایکس باکس درون خانه بهتر از بازی کردن در یک کافی‌نت (گیم‌نت) شلوغ و با آدم‌های مختلف باشد و البته این درحالیست که قیمت کنسول‌های بازی نیز نسبتا بالاست.

بدون شک کنسول‌های بازی یکی از بهترین وسایل برای بازی کردن هستند و بسیاری از افراد و گیمر‌ها نیز تمایل زیادی به این دستگاه‌ها دارند. نظر شما در خصوص آن‌ها چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH