گوشی مایکروسافت Cityman با کلیدهای نرم‌افزاری معرفی خواهد شد

این روزها، بعد از معرفی ویندوز 10، تمامی نگاه‌ها به مایکروسافت است. چند روز پیش بود که جزئیاتی جدید از پرچم‌داران آینده مایکروسافت یعنی Cityman (لومیا 950XL و لومیا 950) و Talkman (لومیا 940XL و لومیا 940) منتشر شد. علاوه بر مشخصات احتمالی، رندر جدیدی از Cityman توسط سایت مطرح ویندوزسنترال منتشر شد و طبق اطلاعات درز کرده، این رندر، بسیار شبیه به طراحی نهایی گوشی خواهد بود. به تازگی نیز، اخبار جدیدی نیز در رابطه با این گوشی مایکروسافت منتشر شده است. در ادامه با جزئیات بیشتر این خبر با آی‌تی‌رسان همراه باشید.
2015-07-26_18-24-15-680x419

امروز خبرهای جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی Cityman قرار است به جای کلیدهای خازنی از کلیدهای نرم‌افزاری بهره ببرد؛ اما چرا مایکروسافت قصد دارد تا از کلیدهای نرم‌افزاری برای پرچم‌دار جدید خود استفاده کند؟
یکی از علت‌ها، می‌تواند تجربه کاربری بهتر این نوع کلیدها و تمایل بیشتر کاربران به آن باشد؛ بر فرض مثال، اگر کلیدها، روی صفحه قرار داشته باشند، از لمس‌های اشتباه و تصادفی کاسته شده و هر زمان نیز که کاربر بخواهد، می‌تواند آن‌ها را مخفی کند و این همان چیزی‌ است که اکثر کاربران به آن علاقه دارند.

این خبر فعلا قطعی نیست و ممکن است به واقعیت هم تبدیل نشود، اما احتمال این کار از سوی مایکروسافت بسیار زیاد است. این را هم بگوییم، فعلا جزئیات بیشتری در مورد گوشی Talkman منتشر نشده و باید منتظر اخبار بیشتری از هردوی آن‌ها بمانیم.

2 در مورد “گوشی مایکروسافت Cityman با کلیدهای نرم‌افزاری معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH