تایید شد: ساعت دایره‌ای سامسونگ بخشی چرخان خواهد داشت!

سامسونگ نیازمند این است تا SDK جدیدی را برای توسعه دهندگان منتشر کند تا بلکه بتوانند برنامه‌های خود را برای ساعت جدید این کمپانی آماده سازند. این ساعت جدید که گفته می‌شود سامسونگ گلکسی Gear A نامیده خواهد شد، در سال 2015 به تحقق خواهد رسید و انتظار می‌رود که نسبت به گذشته بسیار بهتر شده باشد. علاوه بر این، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن هستند که بر روی این محصول شاهد یک بخش چرخشی خواهیم بود (که به احتمال زیاد این بخش تشکیل دهنده اطراف نمایشگر است).

Samsung’s-circular-smart-watch

در طول هفته جاری کنفرانسی برای توسعه دهندگان تایزن در هند برگزار شد که در جریان آن اطلاعات فوق تایید شدند اما کمپانی به جزییات این که قابلیت چرخش چه امکاناتی خواهد داشت، اعلام نکرد اما انتظار می‌رود که از این بخش در زمینه مرور رابط کاربری و تنظیم ساعت، تاریخ و سایر قسمت‌هایی که نیاز به تنظیم دارند، استفاده شود.

شایعات گذشته حاکی از آن بودند که این ساعت هوشمند از پردازنده اگزینوس 3472 که دو هسته‌ای است، بهره می‌گیرد و حافظه رم آن نیز 768 مگابایت خواهد بود که 4 گیگابایت نیز حافظه داخلی را بر روی این محصول شاهد هستیم. یک باتری 250 میلی‌آمپر ساعتی هم انرژی مورد نیاز گلکسی Gear A را تامین خواهد کرد که باید به این مشخصات، بلوتوث 4.1، وای‌فای، ژیروسکوپ، GPS و سنسور ضربان قلب را نیز اضافه کرد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند وضوح تصویر 360 در 360 پیکسل را ارایه خواهد داد که انتظار داریم نمایشگر آن نیز به شکل دایره‌ای باشد. به احتمال زیاد در 13 آگوست (22 مرداد)، زمانی که سامسونگ از ابزار‌های پوشیدنی جدید خود در نیویورک رونمایی می‌کند، اطلاعات بیشتری را نیز در خصوص این محصول شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH