6 شهریور فروشگاه آنلاین سونی غیرفعال خواهد شد!

اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که از طریق اینترنت محصولی را می‌خرید و اکنون نیز تصمیم دارید تا یک گجت از کمپانی سونی خریداری کنید باید بگوییم که بهتر است در این زمینه عجله نمایید. زیرا این کمپانی اخیرا اعلام کرده است از 28 آگوست فروشگاه آنلاین خود را تعطیل خواهد کرد و دیگر کاربران قادر به خرید از طریق آن نخواهند بود، پس بهتر است که اگر کارت هدیه‌ای از این وب‌سایت دارید و یا می‌خواهید خریدی را از طریق آن انجام دهید، هر چه سریع‌تر برای اینکار وارد عمل شوید (این وب‌سایت در ساعت 1 ظهر روز 6 شهریور ماه بسته خواهد شد)

sony-online-store-shutdown-screenshot

 

البته این پایانی کامل بر وب‌سایت فروشگاه آنلاین سونی نیست و انتظار می‌رود که به‌زودی نسخه جدید آن را منتشر (لانچ) کنند. بر اساس ایمیلی که سونی ارسال کرده است گفته می‌شود:

به‌زودی وب‌سایت آنلاین جدیدی را برای فروش محصولاتمان منتشر خواهیم کرد که راه‌های زیادی برای خرید از طریق آن وجود خواهد داشت.

البته همان طور که مطالعه کردید، سونی دقیقا اطلاع نداده است که تصمیم دارد چه قابلیت‌هایی را در وب‌سایت جدید قرار دهد. این ایمیل در یکی از سایت‌ها منتشر شده بود که کامنت کاربران بر زیر آن مطلب، حاکی از آن هستند که بسیاری آن‌ها از عملکرد فروشگاه آنلاین سونی در این مدت راضی نبودند و عده‌ای نیز حتی نمی‌دانستند که سونی یک فروشگاه آنلاین دارد اما بدون شک شروع دوباره این وب‌سایت می‌تواند برای سونی بسیار بهتر باشد.

1 در مورد “6 شهریور فروشگاه آنلاین سونی غیرفعال خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH