نسخه نقره‌ای بلک‌بری پاسپورت معرفی شد

اگر شما نیز در خصوص کمپانی بلک‌بری و محصولات این شرکت دچار شک و تردید هستید و آن را یکی از بهترین‌ها نمی‌دانید شاید چندان هم نادرست فکر نمی‌کنید! این کمپانی در طول امروز یک اسمارت فون جدید را معرفی کرده و دوباره نتوانسته از طریق آن خود را به‌عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان اسمارت فون معرفی کند. این محصول در واقع نسخه نقره‌ای بلک‌بری پاسپورت است و البته ظاهری شبیه به برادر خود دارد و شاید چنین ظاهر مربعی شکل، چندان که باید نتواند به دل بسیاری از کاربران بنشیند.

passport

نسخه اصلی این محصول در سپتامبر سال 2014 معرفی شد و البته کمپانی تولید کننده نیز بعد از آن شروع به کاهش کارکنان و در نتیجه از بین رفتن درآمد و سود کرد و بلک‌بری بعد از آن خود را به آب و آتش زد و نسخه‌های مختلفی از محصولات خود را روانه بازار ساخت که اکنون نسخه نقره‌ای پاسپورت نیز از این جریان پیروی می‌کند.

نسخه نقره‌ای بلک‌بری پاسپورت نیز بدنه‌ای فلزی دارد که بدنه پشتی آن نیز با طرح الماس مانند خود حس خوبی را القا می‌کند و شاید بلک‌بری سعی کرده است تا با معرفی این محصول خود را آماده رقابت با سایر بالارده‌های بازار کند.

این محصول در واقع یکی از سه نسخه بلک‌بری پاسپورت است که از صفحه کلید استاندارد بلک‌بری بهره می‌برد و اکنون امکان پیش خرید کردن آن نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH