نگاهی به بازی علاءالدین و پرنسس: با پرنسس ازدواج کن!

بازی علاءالدین و پرنسس یک بازی ایرانی و جالب است که توسط گروه 3 ستاره توسعه یافته و با استقبال خوب کاربران نیز مواجه شده. در این بازی شما درون یک داستان قرار خواهید گرفت و با سپری کردن هر بخش، آن داستان را برای رسیدن به هدفش یاری خواهید کرد.

Aladdin

بازی علاءالدین و پرنسس یک اپلیکیشن رایگان است و شما می‌توانید به صورت رایگان آن را دریافت و بازی کنید اما در برخی مواقع شما برای راحتی در بازی و رد کردن برخی مراحل قادر خواهید بود تا پرداختی را به صورت درون برنامه‌ای (از طریق حساب کافه بازار) انجام دهید. همراه ما باشید تا به بررسی این بازی بپردازیم.

Screenshot_2015-08-08-18-05-57

زمانی که صفحه اول این برنامه لود می‌شود حسی شبیه به کتاب‌ داستان‌های قدیمی به شما تداعی خواهد شد و البته در صفحات بعدی نیز این حس شما را همراهی خواهد کرد. با وجود اینکه طراحی بخش‌های مختلف، ساده است اما در نوع خود جالب است و به دلیل غنی نبودن رنگ‌ها، همان حس کتاب‌های داستان قدیمی در ذهن تداعی می‌شود که شاید هدف توسعه دهندگان نیز از این طراحی‌، همین بوده باشد.

Screenshot_2015-08-08-18-05-23

وقتی که وارد محیط بازی می‌شوید رابط کاربری ساده و راحت بازی را مشاهده خواهید کرد که برای ورود به خود بازی نیازی نیست تا چندین دکمه مختلف را لمس کنید و تنها با لمس دکمه شروع قادر خواهید بود تا وارد بخش انتخاب مرحله شوید و بازی را به پیش ببرید. ماجرا بازی علاءالدین و پرنسس از این قرار است که شخصیت اصلی موجود در بازی که پسری لاغر و البته شرور است، کاری جز دزدی ندارد و یک روز بعد از دزدی و در حین فرار از دست ماموران به درون غاری می‌افتد که پر است از طلا و سکه که درون آن نیز یک صندوق با قفل وجود دارد. مرحله اول همین صفحه‌ای است که در زیر مشاهده می‌کنید و در آن می‌بایست چند قطعه را پیدا کنید و با آن‌ها کاری را انجام دهید و در نهایت بتوانید قفل صندوق را باز کنید و به غول چراغ جادوی موجود در صندوق دست یابید. در این حین غول از چراغ جادو خارج خواهد شد و آمادگی خود را برای انجام دستورات آن پسر جوان اعلام خواهد کرد. پسر نیز آرزو می‌کند که بتواند با پرنسس یاسمین ازدواج کند و بدین منظور لباسی گران قیمت آرزو می‌کند و می‌خواهد که قصری بزرگ را برای همسر آینده خود بسازد. برای ساخت این قصر باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

Screenshot_2015-08-08-18-11-01

نکته جالب در خصوص این بازی به نحوه داستان سرایی آن باز می‌گردد که هر بخش داستان در قالب صفحه یک کتاب به همراه متن آن نمایش داده می‌شود و از طریق آن می‌توانید داستان بازی را دنبال کنید. اما مرحله دوم این بازی کاملا متفاوت با مرحله اول آن است. در مرحله اول شما می‌بایست در یک محیط تاریک اشیایی را بیابید اما در مرحله دوم می‌بایست در محیط بازی بدوید و سکه به دست آورید و البته به هدفی که در اول مرحله نوشته شده است، دست یابید. بدین شکل که می‌بایست در برخی مواقع با کمک دکمه‌های روی صفحه بپرید و سکه به دست آورید و از دست غول‌ها نیز دور بماند.

Screenshot_2015-08-08-18-13-37

اما ممکن است که نتوانید مرحله‌ای را پشت سر بگذارید و همیشه در آن شکست بخورید. خوشبخاته در این زما‌ن‌ها شما قادر خواهید بود تا با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای مبلغی را از طریق حساب کافه بازار خود واریز کنید و آن مرحله را به سادگی پشت سر بگذارید. نکته جالب در این خصوص به مبلغ مورد نیاز باز می‌گردد که برخلاف بسیاری از بازی‌های ایرانی، این مبلغ به شکلی منطقی در نظر گرفته شده است و شما تنها با پرداخت 100 تومان قادر خواهید بود تا مرحله‌ای را پشت سر بگذارید که این مبلغ نسبت به بسیاری از بازی‌های محبوب داخلی منطقی‌تر است.

Screenshot_2015-08-08-18-19-20

این بازی با وجود گیم‌پلی مناسب و البته گرافیک جالب و خوب یکی از بهترین برنامه‌های داخلی است که این موضوع را می‌توان از استقبال کاربران نیز فهمید و در حال حاضر این برنامه حدود 100 هزار دانلود فعال دارد. اما با وجود این تفاسیر، بازی علاءالدین و پرنسس ایراداتی نیز دارد که می‌توان به حضور تبلیغات در آن اشاره کرد. در تمام بخش‌های این بازی (از صفحه اول گرفته تا محیط بازی) شاهد حضور تبلیغات هستیم که آن نیز توسط سیستمی مشخص انجام می‌شود و در هر بار لود تبلیغ دیگری نمایش داده می‌شود که چندان جالب نیست چراکه بخش زیادی از قسمت بالایی صفحه را به خود اختصاص می‌دهد. از طریق لینک زیر می‌‌توانید فایل 24.7 مگابایتی این بازی را دانلود نمایید.

bazar-logo

1 در مورد “نگاهی به بازی علاءالدین و پرنسس: با پرنسس ازدواج کن!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH