بررسی بازی ماشین جنگی: بزن تا کشته نشی!

در دنیای بازی‌ها همیشه ماشین بخشی بوده که افراد بسیاری از آن استقبال می‌کنند و این بخش محبوبیت خاص خود را دارد. در کنار ماشین بازی‌های بسیار عالی که توسط توسعه دهندگان خارجی ساخته شده‌اند، توسعه دهندگان ایرانی نیز بازی‌هایی را در این عنوان ساخته‌اند که اکنون تصمیم داریم تا به بررسی یکی از آ‌ن‌ها بپردازیم. این بازی که ماشین جنگی نام دارد، یک عنوان محبوب است که البته برای بازی کردن آن می‌بایست متصل به اینترنت باشید و در واقع این یک بازی آنلاین است و شما باید با سایر کاربران به مسابقه و البته جنگ بپردازید و آن‌ها را شکست دهید. البته در هر بازی چندین کاربر می‌تواند حضور داشته باشد که قبل از ورود به آن بازی نیز می‌توانید تعداد کاربران موجود در آن سرور و نقشه را مشاهده کنید.

WarMachine

رابط کاربری این بازی ساده و کاربردی است و می‌توانید به راحتی وارد محیط بازی شوید اما شاید این محیط بازی چندان برایتان جالب نباشد زیرا گرافیکی بسیار ابتدایی دارد و شاید بازی‌های آتاری را به یادتان آورد. خودرو‌ها به سادگی تمام طراحی شده‌اند و محیط بازی نیز فعلا تنها به راه‌آهن اختصاص دارد و گفته شده که در آینده محیط دیگری نیز به بازی اضافه خواهد شد. درخت‌ها و سایر اجزا به هیچ وجه جالب نیستند و گاها در تست‌های ما دیده شد که حتی خودرو می‌توانست از درون درخت نیز رد شود که این چندان جالب نیست. هدایت دقیق خودرو نیز در مسیر بازی چندان ساده نیست و باید مدت زیادی با آن بازی کنید تا بتوانید خودرو را به شکل درست هدایت کنید.

Screenshot_2015-08-08-19-40-11

ماجرای ماشین جنگی از این قرار است که در هر مرحله چندین کاربر وجود دارد که به صورت آنلاین به سرور متصل شده‌اند و هر کدام با سایر کاربران می‌جنگند و جنگ آ‌ن‌ها نیز از طریق سلاح‌هایی انجام می‌شود که بر روی خودرو نصب شده و البته می‌توانید با کسب امتیازات بیشتر، سلاح‌های قوی‌تری را نیز به خودروی خود متصل کنید و در نتیجه راحت‌تر حریفان‌تان را از بین ببرید.

Screenshot_2015-08-08-19-36-14

در ماشین جنگی چندین خودرو قرار داده شده است که در ابتدا تنها به یک خودرو دسترسی دارید و برای خرید ماشین‌های دیگر می‌بایست امتیاز بیشتری را از طریق بازی کردن به دست آورید اما شما قادرید تا از طریق پرداخت پول، مقداری امتیاز خریداری کنید که این کار نیز از طریق پرداخت درون برنامه‌ای انجام می‌شود و قیمت‌های در نظر گرفته شده نیز تاحدودی منطقی هستند که کمترین آن‌ها 1000 تومان و بیشترین آن‌ها 10000 تومان است.

Screenshot_2015-08-08-19-43-53

قبل از شروع هر بازی از شما سوالی در خصوص نحوه هدایت خودرو پرسیده می‌شود که با انتخاب اولین گزینه، هدایت از طریق دکمه‌های موجود در صفحه انجام خواهد شد و از طریق گزینه دوم نیز می‌توانید با حرکت دادن گوشی ماشین را هدایت کنید و به نبرد با سایرین بپردازید.

Screenshot_2015-08-08-19-39-21

قبل از شروع هر بازی نیز لیست سرور‌های موجود به همراه تعداد کاربرانی که درون آن قرار دارند نمایش داده می‌شود و البته بعد از ورود به سرور نیز گاها می‌بایست مدتی (کوتاه) صبر کنید تا سایر کاربران وارد بازی شوند و بعد از آن زمان رقابت شروع خواهد شد و گاها نیز ممکن است که هیچ کاربری وارد محیط بازی نشود که در این صورت می‌بایست از آن سرور خارج شوید و به سرور دیگری بروید.

Screenshot_2015-08-08-19-44-23

همان طور که گفته شده بازی ماشین جنگی یک بازی آنلاین است که با اینترنت پرسرعت مشکلی در خصوص لود بازی نخواهید داشت اما ممکن است که برخی از کاربران از طریق اینترنت سیم‌کارت وارد عمل شوند که در تست‌های انجام شده در آی‌تی‌رسان از طریق 3G همراه اول توانستیم بازی را با سرعت مناسبی (البته کمی کندتر نسبت به اینترنت پرسرعت) اجرا کنیم که با این اوصاف ماشین جنگی می‌تواند برای کاربران این چنینی نیز بسیار مناسب باشد.

Screenshot_2015-08-08-19-41-07

اما یکی از بخش‌هایی که در این بازی چندان جالب نبود در همان صفحه اول اتفاق می‌افتاد و نیاز به ثبت نام در محیط بازی است. شما برای اینکه بتوانید وارد بازی ماشین جنگی شوید، یا باید عضو آن شوید و یا از طریق پروفایل (که قبلا عضو شده‌اید) اقدام کنید که این موضوع برای بسیاری از افراد چندان جالب نیست که برای انجام یک بازی نیز می‌بایست ثبت نام کنند. البته بعد از ثبت نام و ورود به بازی در دفعات بعدی فرآیند ورود به‌صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

Screenshot_2015-08-08-19-43-23

شما نیز می‌توانید از طریق لینک زیر فایل 32.2 مگابایتی بازی ماشین جنگی را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH