ساعت هوشمند سامسونگ Gear A با طراحی گرد و در سه نسخه معرفی خواهد شد

samsung-gear-a-date-de-sortieبه نظر می‌رسد سامسونگ بالاخره در حال کار بر روی یک نسخه دایره‌ای شکل از ساعت‌های هوشمند خود است. گفته می‌شود قرار است این ساعت مدور با نام سامسونگ Gear A معرفی شود اما فعلا نام آن به صورت Project Orbis کدگذاری شده است. براساس گزارشی که در وال‌استریت ژورنال منتشر شده Gear A از سیستم پرداخت الکترونیک سامسونگ Pay نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین Sammobile اعلام کرده است که احتمالا ساعت هوشمند جدید سامسونگ در سه مدل مختلف معرفی خواهد شد یعنی همان مسیری که اپل در تولید ساعتش در پیش گرفت. گفته می‌شود سامسونگ در حال کار برروی سه مدل با نام‌های SM-R720، SM-730 و SM-R732 است. هنوز مشخص نیست این سه مدل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما منطقی به‌نظر می‌رسد اگر جنس بدنه، اندازه و طراحی این ساعت‌ها باهم متفاوت باشند و یا حداقل امکانات ارتباطی آن‌ها فرق داشته باشند.

اما خود سامسونگ نیز چند روز پیش به‌طور رسمی تایید کرد که ساعت هوشمند آینده‌اش با حاشیه چرخان معرفی خواهد شد. کاربر می‌تواند با چرخاندن قاب بیرونی ساعت بین برنامه‌های مختلف یا منوها جابه‌جا شود. همچنین مدتی پیش کمپانی یک پکیج نرم‌افزاری ویژه توسعه دهندگان سیستم‌عامل تایزن را نیز معرفی کرد که به سازندگان نرم‌افزار اجازه طراحی اپلیکیشن برای ابزارهای پوشیدنی آینده سامسونگ را می‌دهد.

براساس شایعات پرچم‌دار آینده ساعت‌های هوشمند سامسونگ از یک نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پیکسل بهره خواهد برد. پردازنده Gear A نیز از نوع Exynos 3472 خواهد بود که 768 مگابایت حافظه رم نیز در امر پردازش آن را همراهی خواهد کرد. 4 گیگابایت حافظه داخلی، Wi-Fi، بلوتوث نسخه 4.1، NFC، سنسور ضربان قلب، باتری 250 میلی‌آمپری و قابلیت اتصال به شبکه 2G در نسخه سلولار نیز از قابلیت‌های احتمالی دیگر آن خواهند بود.

برخی از منابع آگاه زمان معرفی Gear A را در تاریخ 13 آگوست و همزمان با معرفی گلکسی نوت 5 و احتمالا گلکسی S6 Edge Plus می‌دانند. اما برخی دیگر نیز معتقدند که احتمالا سامسونگ در ماه سپتامبر و طی مراسم IFA 2015 از ساعت گرد خود رونمایی خواهد کرد.

1 در مورد “ساعت هوشمند سامسونگ Gear A با طراحی گرد و در سه نسخه معرفی خواهد شد”

  1. بچه های گل آی تی رسان ازتون یه خواهش دارم همگی مارو یاری دهید تو مسابقه جامجهانی گوشی ها تو انجمن آی تی رسان به ما ملحق شوید
    شرایط مسابقه:دو نفر باید با هم تیم بشوند ولی باید عضو انجمن باشند وقتی ک تیم شدید به تاپیک جام جهانی گوشی ها بیاید و شرایط لازم رو بخونید و به آی تی رسان گوشی ک میخواهید رو به ترتیب اولویت خو مثلا اس6 الان برا یه تیم هست و دیگ نمیتونید اون گوشی رو انتخاب کنید به ترتیب گوشی هایی ک میخواهید رو بنویسید و به ایمیلfrum@itresan.com درخواست خود رو بفرستید تا توی مسابقه شرکت داده شوید

    نکته:قانون مسابقه اینه ک وقتی مسابقه شروع میشه تیم شما ک دو نفر هستید با تیم روبروتون درباره گوشی ک انتخاب کردید کل کل میکنید و در آخر هم نظر سنجی میشه ک کدوم تیم از گوشیش بهتر دفاع کرده و در تیم مقابل به برتری رسیده . با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH