مشخصات سخت‌افزاری و قیمت +S6 Edge را در این تصویر ببینید!

Galaxy-S6-Edge-price-specs-leak [800x600]

به‌سرعت در حال نزدیک شدن به زمان رونمایی از دو تلفن هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی +S6 Edge و Note 5 هستیم و همانطور که انتظار داشتیم هر لحظه شایعات، تصاویر و اطلاعات لو رفته بیشتری از این دو گوشی هوشمند به دستمان می‌رسد. تقریبا مشخصات سخت‌افزاری +S6 Edge را می‌دانستیم و فقط قیمت دقیق آن باقی مانده بود که با درز این تصویر قیمت +S6 Edge نیز مشخص شد. سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای شروع پیش‌فروش این فبلت جدید در اروپاست که قیمت در نظر گرفته شده برای آن 799.99 یورو تعیین شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد به سادگی می‌توان این فبلت را در لیست گران‌ قیمت‌ترین‌های بازار قرار داد.

همچنین انتظار داریم سامسونگ فبلت با نمایشگر خمیده خود را با قیمت 1012 دلار برای مدل 32 گیگابایتی و قیمتی بالاتر برای مدل‌های 64 گیگابایتی راهی بازار کند. اگر از مشخصات سخت‌افزاری بپرسید باید بگوییم که +S6 Edge دارای یک نمایشگر با ابعاد 5.67 اینچ Super AMOLED و با کیفیت Quad HD خواهد بود که این نمایشگر در دو طرف خمیدگی کوچکی خواهد داشت که روی آن را نیز لایه محافظتی گوریلا گلس 4 خواهد پوشاند، یک پردازنده هشت هسته‌ای مدل Exynos 7420 نیز همراه با پردازنده گرافیکی مدل T760MP8 وظیفه پردازش اطلاعات آن را بر عهده دارد. اما نکته بسیار جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که سامسونگ 4 گیگابایت رم را برای این تلفن در نظر گرفته است. همانند مدل‌های دیگر سری S6 یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو تصاویر باکیفیتی را برای فبلت جدید سامسونگ ثبت خواهند کرد.

تقریبا روی کاغذ همه چیز شبیه به مشخصات نوت 5 است به جز یک مورد ناامیدکننده که آن هم باتری 3000 میلی‌آمپری +S6 Edge است که در شایعات گفته شده است نوت 5 باتری بزرگ‌تری خواهد داشت.

1 در مورد “مشخصات سخت‌افزاری و قیمت +S6 Edge را در این تصویر ببینید!”

  1. خیلی گرون!با این قیمت فکر نکنم فروش خوبی داشته باشه بجز قشر خاصی که پول براشون مهم نیست و میتونن بیشتر از سه میلیون برای خرید گوشی هزینه کنن،اما کسانی مثل من باید دلخوش به گذشت زمان و افت قیمت باشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH