سامسونگ از یک کیبورد بلوتوثی جدید پرده برداشت

همان طور که می‌دانید و در آی‌تی‌رسان مطالعه کرده‌اید، کمپانی سامسونگ امروز دو محصول جدید خود را با نام‌های گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus معرفی کرد که هر دو اسمارت فون‌های بسیار خوب و قدرتمندی هستند اما دقایقی بعد از این معرفی جنجالی بود که جنجال دیگری به پا شد. این غول کره‌ای در اقدامی عجیب یک کیبورد بی‌سیم را برای این دو محصول معرفی کرد که اتصال این قطعه به گوشی می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را زشت‌ترین محصول در کره خاکی کند. (البته با کمی اغراق) این کیبورد QWERTY که نگاه کردن به آن محصولات بلک‌بری را یادمان می‌آورد از طریق بلوتوث به این دو اسمارت فون متصل می‌شود و البته رابط کاربری دستگاه نیز در حین اتصال آن کوچک می‌شود تا کاربر بتواند صفحه را به صورت کامل مشاهده کند.

samsung-QWERTY-keyboard-1

سامسونگ اعلام کرده است که کاربران نمی‌توانند از طریق کیبورد مجازی اسمارت فون‌ها، با سرعت کافی و همانند کیبورد‌های فیزیکی تایپ کنند و به همین دلیل اقدام به ساخت یک کیبورد فیزیکی کرده است تا کاربران بتوانند با سرعت و کارایی مناسبی تایپ نمایند.

samsung-QWERTY-keyboard

البته سامسونگ در سری نوت خود یک قلم هوشمند نیز دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند وارد عمل شوند اما هرچه که باشد این کیبورد واقعا زشت است. سامسونگ در طول این سال‌ها رشد بسیار زیادی داشت که معرفی این محصول سامسونگ را به سال‌های قبل باز می‌گرداند. نظر شما در خصوص این کیبورد چیست؟

2 در مورد “سامسونگ از یک کیبورد بلوتوثی جدید پرده برداشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH