تصاویری از ال‌جی نکسوس 5 (2015) منتشر شد

اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نشده است، اما به نظر می‌رسد که در سال جاری میلادی، شاهد دو نکسوس جدید خواهیم بود. گوگل این بار همزمان با کمپانی‌های LG و Huawei برای تولید نکسوس‌هایش وارد مذاکره شده است. ماه گذشته تصاویری از نکسوس هوآوی لو رفت که نشان می‌داد این محصول یک فبلت 5.7 اینچی با وضوح QHD است؛ اما نکسوس ال‌جی کوچک‌تر بوده و صفحه نمایش آن 5.2 اینچی است.

lg-nexus-5-2015-leak-5

ساعاتی پیش، تصاویری توسط اکانت OneLeaks منتشر شد که بنا به گفته منتشر کننده آن، تصاویری از نکسوس جدید است که برای ارایه به شرکت‌های تولید لوازم جانبی منتشر شده است؛ بنابراین چون این نمونه‌ها باید دقیقا مطابق نمونه اصلی باشند تا لوازم جانبی نظیر قاب، کیف و … بدون هیچ کم کاستی از لحاظ محل قرارگیری دوربین، دکمه‌ها، پورت‌ها و… تولید شوند، می‌توانند اطلاعات خوبی را نصیب ما کنند.

البته باید پذیرفت که تا قبل از عرضه رسمی هیچ گجتی، نمی‌توان به طور قطعی در مورد آن اظهار نظر کرد! به قول یکی از گزارشگران محبوب فوتبال کشورمان، نمی‌شود حدس زد، فقط می‌توان پیش‌بینی کرد!

اما چه اطلاعات و مشخصاتی از نکسوس کوچک‌تر ال‌جی تاکنون درز کرده است؟! بهره گیری از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی، وجود حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و استفاده از اسپیکرهای جلویی استریو ازمهمترین اطلاعات لو رفته در مورد این گجت هستند.

همچنین طبق آخرین اطلاعات، نکسوس‌های جدید با پورت‌های USB Type C عرضه خواهند شد. ضخامت این محصول نیز برابر 8 میلی‌متر خواهد بود.

این منبع خبری از متریال استفاده در ساخت این گوشی سخنی به میان نیاورده است و هنوز نمی‌توان به قطع گفت که نکسوس‌های جدید فلزی هستند یا با بدنه‌ای پلاستیکی عرضه می‌شوند.

به طور سنتی، دستگاه‌های نکسوس، در نیمه ماه اکتبر هر سال معرفی می‌شوند و اگر گوگل برنامه‌ای برای این کار داشته باشد، تقریبا از دو ماه قبل به طور رسمی در فضاهایی خاص از این رویداد اخباری را منتشر می‌سازد.

آیا شما سری نکسوس را به سایر محصولات اندرویدی ترجیح می‌دهید؟

LG-Nexus-5-2015-renders-(1) LG-Nexus-5-2015-renders-(2) LG-Nexus-5-2015-renders-(3) LG-Nexus-5-2015-renders-(4) LG-Nexus-5-2015-renders

 

3 در مورد “تصاویری از ال‌جی نکسوس 5 (2015) منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH