فبلت میان‌رده لنوو Phab Plus رسما معرفی شد

Lenovo-Phab-Plus_2

دیروز یکی از هیجان‌انگیزترین روزها برای بسیاری از گیک‌ها بوده است چراکه سامسونگ و شیائومی در پنج‌شنبه، محصولات تازه خود را معرفی کردند. دیروز، شیائومی از گوشی جدید خود یعنی Redmi Note 2 پرایم با رابط‌کاربری MiUi 7 و کمپانی سامسونگ، از فبلت‌های گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus پرده برداشتند.

باید گفت که این دو شرکت، تنها کمپانی‌هایی نیستند که دیروز محصولات تازه خود را معرفی کردند. کمپانی لنوو نیز، فبلت جدید خود با نام Phab Plus را رونمایی کرد. برای آشنایی با این محصول، در ادامه مطلب با آی‎‌تی‌رسان همراه شوید.Lenovo-Phab-Plus_1

لنوو Phab Plus، یک فبلت 6.8 اینچی با نمایشگر فول‌اچ‌دی است که پوششی از نوع  Oleophobic روی آن را پوشانده. قدرت این محصول، توسط پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 616 تامین می‌شود که این چیپ‌ست، تراشه گرافیکی آدرنو 405 را در خود جای داده؛ هم‌چنین لنوو برای فبلت تازه خود، از یک رم 2 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت‌حافظه میکرو اس‌دی بهره گرفته است.

با پشتیبانی از اتصال 4G LTE و ارایه دو اسلات برای سیم‌کارت، می‌توان گفت که لنوو Phab Plus یک محصول کامل از نظر ارتباطی خواهد بود. در این دستگاه، از دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision در کنار فلاش دوگانه LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.
باید گفت که در Phab Plus همانند اغلب مدل‌های دیگر لنوو، شاهد فناوری صوتی Dolby Atmos خواهیم بود؛ به‌علاوه، لنوو یک باتری 3,500 میلی‌آمپر را در بدنه نازک 7.6 میلی‌متری آن به‌کار گرفته تا فبلت جدید این کمپانی در رده سنگین‌وزن‌ها قرار بگیرد.

از نظر نرم‌افزاری، فبلت Phab Plus با آخرین نسخه آب‌نبات چوبی اندروید در کنار رابط‌کاربری اختصاصی Lenovo Vibe همراهی خواهد شد. لنوو در فبلت خود از دکمه‌های نرم‌افزاری (به‌اصطلاح Soft Keys) استفاده نموده و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را در سمت راست آن قرار داده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل، در حدود 407 دلار بوده و به‌نظر می‌رسد با این قیمت، برای خرید آن، کمی باید تردید داشت! ‌به‌نظر شما، مشخصات این محصول چگونه است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH