اطلاعات جدید در رابطه با اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری با نام Venice

چند صباحی است که شایعاتی در خصوص اسمارت فون جدید کمپانی بلک‌بری به گوش می‌رسد که گویا بلک‌بری Venice نامیده خواهد شد و صفحه نمایش آن نیز در دو طرف خمیدگی خواهد داشت و البته اسپیکر‌های آن نیز در بخش جلویی دستگاه قرار خواهند گرفت. بر اساس اطلاعات منتشر شده این اسمارت فون اندرویدی یک دوربین 18 مگاپیکسلی را در بخش پشتی خود جای خواهد داد و صفحه نمایش 5.4 اینچی آن نیز وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD را ارایه خواهد داد. این محصول یک پردازنده شش هسته‌ای خواهد داشت که اسنپدراگون 808 است و هر هسته آن نیز فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. پردازش‌های این محصول نیز توسط Adreno 418 انجام خواهد شد. در کنار این مشخصات یک رم 3 گیگابایتی نیز آن را یاری خواهد کرد و البته دوربین جلویی دستگاه نیز 5 مگاپیسکلی است.

v-b

امروز نیز تصاویر جدیدی از این اسمارت فون به بیرون درز کرده است که دیگر شاهد کیبورد فیزیکی QWERTY بر روی آن نیستیم و دستگاه از یک کیبورد مجازی بهره می‌برد (بر اساس تصویر). بدون شک دوست داران اندروید با معرفی این محصول در نمایشگاه سالانه MWC به‌وجد خواهند آمد.

البته شاید بلک‌بری Venice در یک ورژن با نسخه 10.3 بلک‌بری نیز عرضه شود که گفته می‌شود این محصول در تعطیلات سال نو میلادی عرضه خواهد شد. نظر شما در خصوص این دستگاه چیست؟

2 در مورد “اطلاعات جدید در رابطه با اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری با نام Venice”

  1. یعنی بلک بری تونسته اندروید رو کاملا ایمن کنه؟؟؟
    اخه گفته بود اگه اندروید رو کاملا ایمن کنه اسمارتفون اندرویدی میزنه!

    1. فکر کنم تونسته چون هم در این کار سابقه طولانی داره هم این که اندروید یک سیستم عامل با کد های باز هست که باعث میشه مثل آب که تو هر ظرفی بریزی به همون شکل در میاد بلم برب هم بتونه اونو سریعا امن کنه ولی خب تا معرفی اون هنوز زمان هیت و خب بلک بری هنوز هم میتونه روش کار کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH