تصویر جدیدی از ال‌جی نکسوس 2015 به‌بیرون درز کرد

تاکنون تصاویر و شایعات بسیار زیادی از نکسوس بعدی گوگل که توسط ال‌جی ساخته خواهد شد، به بیرون درز کرده است و امروز نیز شاهد یک تصویر جدید هستیم که توسط گوگل نکسوس اندونزی در صفحه گوگل پلاس منتشر شده است و البته این تصویر منتشر شده نیز شباهت بسیار زیادی به رندر‌هایی دارد که پیش از این شاهد آن‌ها بودیم.

nexus-logo

البته در این تصویر می‌توانیم به دوربین از حدقه بیرون زده ال‌جی نکسوس 2015 پی ببریم، در کنار آن نیز شاهد فلاش LED و بخش فوکوس لیزری هستیم و در زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. این تصویر تنها بخش پشتی دستگاه را نشان می‌دهد و نمی‌توانیم از طریق آن پی ببریم که این دستگاه دارای اسپیکر‌هایی جلویی است و یا از پورت USB Type-C استفاده می‌کند.

lgnexus52015handsonleak-630x840

گفته می‌شود که نکسوس ساخته شده توسط ال‌جی یک صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد داشت که در این زمینه شبیه به دو نکسوسی است که در این سال آغاز به‌کار کردند و البته یک نسخه بزرگ‌تر از نکسوس سال 2015 نیز توسط هواوی ساخته خواهد شد و گفته می‌شود که نکسوس هواوی صفحه نمایشی با سایز 5.96 اینچ خواهد داشت. سایزی که برای نکسوس 5 جدید در نظر گرفته شده است می‌تواند برای بسیاری از افرادی که دوست داشتند ابعاد محصول جدید همانند نکسوس 5 معرفی شده در سال 2013 باشد، بسیار دوست داشتنی باشد.

فعلا باید منتظر بمانیم تا گوگل و ال‌جی نکسوس جدید را معرفی کنند و با مشخصات و ظاهر نهایی آن آشنا شویم.

2 در مورد “تصویر جدیدی از ال‌جی نکسوس 2015 به‌بیرون درز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH