آغاز همکاری تی‌پی‌لینک با شرکت آسیاتک

صبح امروز در مراسمی به میزبانی هتل همای تهران، دو شرکت بزرگ آسیاتک و TP-Link تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه بازار، ایجاد بستر و زیرساخت‌های دسترسی جامعه به شبکه اینترنت پر سرعت امضا کردند.

cover

در ابتدای این مراسم مهندس یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک با اشاره به تاریخچه شرکت متبوعش در خصوص همکاری با کمپانی‌های بزرگ جهت ارائه خدمات به مردم و علاقه‌مندان به اینترنت پر سرعت صحبت کرد. وی گفت آسیاتک برای توسعه برنامه‌های خود به دنبال یک شرکت معتبر جهت همکاری در ارائه خدمات و بدون محدودیت تکنولوژی بوده است. این شرکت به انعقاد قرار داد همکاری با شرکتی که بتواند با تمام پتانسیل خود به پروژه‌های آینده آسیاتک کمک کند نیاز داشته و به همین دلیل کمپانی معتبر TP-Link که یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات اینترنتی در دنیا محسوب می‌شود را انتخاب کرده است. یوسفی زاده، از پروژه‌های آینده این شرکت نظیر AsiaSky و تلفن ثابت مبتنی بر IP نام برده و قول داد به زودی با دریافت تمامی گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم در این زمینه، بتواند خدمات جدیدی را در تهران و 15 شهر بزرگ ایران ارائه کند.

seminar-tplink

پس از ایشان لورانس لو، مدیرعامل Tp-Link در ایران، ضمن خوش آمد گویی به حضار و اصحاب رسانه، سخنان خود را با بیان تاریخچه کوتاهی از شرکت تی پی لینک و دستاوردهای جهانی آن آغاز کرد. وی عنوان داشت مقر اصلی این شرکت در کشور چین بوده و با داشتن بیش از 40 دفتر اجرایی و حدود 23 هزار کارمند، به عنوان برند پیشروی حوزه شبکه، خود را متعهد می‌داند که بهترین راهکارهای موجود برای خدمت رسانی به کاربران را به کار گیرد. وی گفت، طبق تحلیل موسسه آمار IDC، در سه ماهه اول سال 2015، 43.6 درصد سهم بازارهای جهانی در حوزه شبکه به این شرکت اختصاص داشته است. همچنین در سال 2014 این کمپانی موفق به فروش 150 میلیون قطعه از تولیداتش در 120 کشور جهان شده است که میزان این فروش برابر 2 میلیارد دلار در این سال بوده است.

semina3

لورنس لو در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این نکته که TP-Link توانسته است در تولد محصولاتش به خودکفایی کامل برسد، کیفیت تولید محصولاتش را عالی و آن را حاصل نظارت دقیق در روند تولید آن‌ها دانست. این کمپانی از سال 2005 در ایران شروع به فروش محصولات خود کرده و در سال 2011 با احداث دفتر فروش، کار خود را جدی‌تر از پیش ادامه داده است. وی افزود که این کمپانی توانسته است در سال 2014 حدود 1 میلیون قطعه از محصولاتش را در کشورمان به فروش برساند که نشان از اعتماد مردم به این برند دارد. همچنین وی رشد سالانه خود در ایران را حدود 43.32 درصد اعلام کرد.

لورانس لو، در ادامه صحبت‌های خود از چشم اندازهای آینده این شرکت گفته و قول داد که تی پی لینک در آینده‌ای نزدیک همراه با طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع، وارد بازارهای جهانی شود و بومی سازی این تولیدات از مهم‌ترین برنامه‌های آن‌هاست.

پس از این سخنان، لو و آقای یوسفی زاده از طرح و تفاهم‌نامه فی‌مابین خود رونمایی کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه کاربران شرکت آسیاتک، از نیمه شهریورماه با خرید سرویس‌های اینترنت پر سرعت آسیاتک +ADSL2 می‌توانند مودم‌های TP-Link را دریافت نموده و متقابلا هنگام خرید هر محصول شبکه‌ای از تی‌پی‌لینک، از سرویس‌های پر سرعت آسیاتک با تخفیف 22 هزارتومانی در ثبت نام اولیه استفاده کنند.

به گفته مدیران ارشد این دو کمپانی، دلیل انتخاب این دو شرکت برای آغاز همکاری، نزدیک بودن استراتژی رشد و توسعه در بازار است. در واقع در کنار موفقیت‌هایی که تی‌پی‌لینک در بازارهای جهانی داشته است، شرکت آسیاتک نیز با بیش از 1400 مرکز مخابراتی در شهرهای مختلف دارای وسیع‌ترین شبکه توزیع مویرگی بوده که باعث می‌شود مردم راحت‌تر و سریع‌تر به خدمات متقابل دسترسی پیدا کنند. همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش، تلفن سراسری 1544 و … باعث شده تا زمینه‌های همکاری مشترک این برند با سایر شرکت‌ها فراهم شود.

پس از پایان سخنان مدیران ارشد این دو شرکت جلسه پرسش و پاسخی برگزار شد که اصحاب رسانه سؤالات خود را در خصوص این طرح و ویژگی‌های آن پرسیدند. در این قسمت مدیرعامل شرکت آسیاتک، از عرضه بسته‌های جدید DSL Box خبر داد و عنوان کرد که طیف بیشتری از مخاطبان را این بار برای خرید اینترنت پر سرعت هدف قرار داده است. همچنین یوسف زاده قول داد تا پایان شهریور ماه مشترکین بتوانند از سرویس جدید اینترنت وای‌فای این کمپانی که نام Asia Sky را بر روی خود می‌بیند، بهره‌مند شوند.

همچنین لورانس لو، اعلام کرد که این کمپانی قرار است تا در آینده ای بسیار نزدیک، همکاری خود با کمپانی معتبر گوگل را نیز آغاز کند.

seminar-tplink2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH