مجله تخصصی اندروید برای حرفه‌ای‌ها

امروزه با قوی‌تر شدن سخت‌افزار دیوایس‌های اندرویدی و فراگیرتر شدن اسمارت فون‌ها، انتظار می‌رود همزمان با پیشرفت تکنولوژی، کاربران نیز سطح اطلاعات خود را افزایش داده و حرفه‌ای‌تر شوند. اگر از کاربران پر پا قرص سیستم عامل اندروید باشید، حتما برای استفاده از امکانات بیشتر به فکر روت کردن دستگاه‌تان افتاده‌اید یا اینکه چگونه آخرین رام رسمی یا غیر رسمی معتبر گوشی یا تبلت‌تان برای ارتقای نسخه اندروید را دریافت و فلش کنید و یا اگر از محیط کاربری پیش فرض دستگاهتان ناراضی هستید، بخواهید کاستوم رام‌های محبوبی نظیر سیانوژن مود را امتحان و یا دیوایس خود را روت کنید، بوتلودر آنلاک نمایید و… فروم‌هایی نظیر XDA یا مجله انگلیسی زبان android police و دیگر سایتهای خارجی به صورت جسته گریخته این آموزش‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ایران نیز مجله اندرویدی به نام اندرویدزوم با یک تیم مجرب از بهمن 92 در این زمینه فعالیت می‌کند تا بتواند آموزش‌های تخصصی مورد نیاز هر کاربر ایرانی را به صورت 100درصد تست شده و به زبان ساده و قابل درک ارائه دهد.

android lab

ارتقای ورژن اندروید به دلیل تحریم‌ها و سرعت ضعیف اینترنت از طریق خود دستگاه بصورت آپدیت OTA همواره با مشکلاتی مواجه است. در بخش رام رسمی سایت اندرویدزوم می‌توانید مدل دیوایس خود را سرچ کنید و آخرین رام رسمی آن را دریافت و به کمک آموزشی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، فلش نمایید. در قدیم نصب و فلش رام رسمی معمولا از طریق نمایندگی‌های مجاز یا تعمیرات و خدمات موبایل صورت می‌گرفت ولی ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که خودتان می‌توانید خدمات نرم افزاری دستگاه‌های اندرویدیتان را انجام دهید.

android-root

در مورد فواید روت کردن دستگاه‌های اندرویدی حتما شنیدید که اگر همراه هوشمند شما روت باشد، یعنی دسترسی به فایل‌های سیستمی آن آزاد باشد، می‌توانید با برنامه‌هایی نظیر Greenify در مصرف باتری صرفه جویی کنید یا برنامه‌های از پیش نصب شده را پاک و حتی می‌توانید اورکلاک کنید. روت کردن هر برند و مدل دستگاه‌های اندرویدی با هم متفاوت است و در برخی برندها نیاز است ابتدا بوت لودر آنلاک شود و … اگر قصد روت کردن دستگاه خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به بخش روت سایت اندرویدزوم بزنید تا با آموزش گام به گام این کار آشنا شوید.

AndroidZoom

در کنار آموزش‌های تخصصی، اندرویدزوم روزانه جدیدترین اخبار اندروید، بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا رضایت بیشتر خوانندگانش را جلب کند. در ادامه نظر شما را به خواندن متنی که در درباره این سایت منتشر شده است، جلب می‌کنیم.

سایت اندروید زوم با هدف ارایه رایگان بهترین‌های دنیای اندروید به کاربران پارسی زبان در 15 بهمن 1392 شروع به‌کار کرد. ما همواره رضایت بازدیدکنندگان را در بالاترین نقطه اهدافمان قرار خواهیم داد و از این رو تک تک مطالبی که در این سایت قرار می‌گیرد، مستند و تست شده هستند. برای پست‌هایمان وقت می‌گذاریم و انرژی صرف می‌کنیم، زیرا می‌دانیم خواننده خوب ارزش این را دارد.

1 در مورد “مجله تخصصی اندروید برای حرفه‌ای‌ها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH