آیا این تصاویر مربوط به نسخه‌ای خاص از آیفون 6S اپل است؟

Rose-Gold-Apple-iPhone-6s-leaks

یکی از جدیدترین خبرها درباره آی‌فون 6S و آی‌فون 6S Plus، اضافه‌شدن رنگ جدید به فهرست رنگ‌های این محصولات اپل است. پس از جنجال به‌راه انداختن پیرامون نسخه رز طلایی ساعت هوشمند اپل واچ، کمپانی اپل تصمیم گرفته تا تعداد رنگ‌های موجود برای آی‌فون بعدی خود را نیز افزایش دهد.

تصاویر منتشر شده از رنگ “رز طلایی” آیفون 6S اپل، به‌تازگی در سایت‌‌های رسانه‌ای چین جنجال به‌پا کرده است و این‌طور که در تصاویر به‌نظر می‌رسد، آی‌فون بعدی با این رنگ، صورتی‌تر خواهد بود تا طلایی!

این اولین باری است که اپل از یک رنگ صورتی برروی آی‌فون‌های فلزی خود استفاده کرده است. پیش‌تر، از این رنگ در آیفون 5C پلاستیکی استفاده شده بود. در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این محصول دعوت می‌کنیم تا تفاوت رنگ نسخه‌های «رز طلایی» آیفون 6S و اپل واچ برای‌تان مشخص شود:

 

علاوه بر ارایه آی‌فون‌های بعدی اپل در یک رنگ تازه، انتظار می‌رود که آی‌فون 6S و 6S Plus با فناوری‌های جدیدی نظیر فورس‌تاچ و پوششی از جنس آلومینیم 7000 ارایه شوند تا از خم‌شدن آن‌ها، جلوگیری نماید. این دو گوشی آینده اپل، توسط چیپ‌ست A9 و یک رم 2 گیگابایتی قدرت می‌گیرند و انتظار می‌رود که از یک دوربین 12 مگاپیکسلی به‌جای 8 مگاپیکسلی در آن‌ها استفاده شود.

هم‌چنین به‌نظر می‌رسد آی‌فون 6S Plus و آی‌فون 6S نسبت به نسل قبلی خود، 2 میلی‌متر ضخیم‌تر باشند. درباره رنگ «رز طلایی» محصولات جدید اپل چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH