هوآوی Honor Band Zero معرفی شد؛ یک دست‌بند گمراه‌کننده!

Huawei-Honor-Band-Zero_21-1600x747

کمپانی هوآوی به‌تازگی، یک کنفرانس مطبوعاتی را در چین برگزار کرده است. در این رویداد خبری، گوشی جدید هوآوی که پیش‌تر شایعاتی را درباره آن شنیده بودیم، معرفی شد. Honor 7i یک گوشی میان‌رده نسبتا جالب بوده که یک دوربین کشویی و حسگر اثرانگشت را در خود جای داده است؛ این باعث شده تا Honor 7i منحصر به‌فرد باشد. برای اطلاعات بیش‌تر به این خبر مراجعه نمایید.

در طی رونمایی از هوآوی آنر 7i، محصول دیگری در کنفرانس مطبوعاتی آن با نام Honor Band Zero معرفی شد که یک میانه‌رو بین ساعت‌ هوشمند و دست‌بندهای سلامتی است. حداقل براساس قضاوت این‌طور به‌نظر می‌رسد!

Honor Band Zero از فلز ساخته شده و دارای یک نمایشگر گرد با نابه‌هنجاری‌های نه‌چندان قابل‌توجه است. این دست‌بند سلامتی، یک نمایشگر 1.06 اینچی OLED با وضوح 128 در 128 پیکسل را با خود حمل می‌کند که به لمس حساسیت دارد.

دست‌بند سلامتی Honor Band Zero در برابر گرد و غبار و آب (IP68) مقاوم بوده و یک باتری 70 میلی‌آمپری را در خود جای داده است. البته درباره ماندگاری باتری، نباید نگران بود؛ به‌ گفته‌ هوآوی، این وسیله سلامتی در صورت استفاده استاندارد تا 4 روز و تا 14 روز در حالت  Standby دوام دارد.

طبق گفته‌های رسمی، دست بند سلامتی Honor Band Zero از سیستم‌عامل‌های اندروید نسخه 4.4 به‌بالا و آی‌او‌اس 7 به‌بالا به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. این وسیله به‌کمک نسخه 4.1 بلوتوث به گوشی هوشمند و یا تبلت شما متصل می‌شود و با استفاده از پین‌های POGO که در زیر دستگاه قرار گرفته‌اند (همانند ساعت‌ هوشمند ال‌جی G Watch) شارژ خواهد شد.

ابعاد Honor Band Zero، حدودا 38 در 95 میلی‌متر بوده و تنها 25 گرم وزن دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این دست‌بند سلامتی را مشاهده نمایید:

با دیدن تصاویر فوق، احتمالا بسیاری برای دیدن Honor Band Zero و کار با آن از نزدیک، لحظه‌شماری خواهند کرد. بدون شک، این مدل جذاب و خیره‌کننده است.

به‌یاد داشته باشید که Honor Band Zero یک دست‌بند سلامتی بوده و نمی‌تواند وظایف یک ساعت‌ هوشمند را انجام دهد؛ متاسفانه ظاهر این وسیله بسیار گمراه‌کننده است.

Honor Band Zero در چین، با قیمت 33 یوآن ( 63 دلار) به‌فروش می‌رسد. هنوز هوآوی به‌طور رسمی نگفته است که این محصول در خارج از آسیا به‌فروش خواهد رسید یا خیر؛ با این‌حال، برای اطلاعات بیش‌تر درباره زمان عرضه Honor Band Zero در ایران با ما همراه باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH