تصویر رندر شده تازه‌ای از نکسوس جدید ال‌جی منتشر شد

nexus52015-caseدر اوایل هفته جاری، تصویری از نسخه 2015 نکسوس ال‌جی منتشر شد؛ طراحی این مدل نسبت به چیزی که از ال‌جی انتظار می‌رود، متفاوت بوده و حتی رندرهای تازه منتشرشده نیز، این طراحی را کم و بیش مورد تایید قرار داده است.

اگر به‌دنبال تصاویر تازه‌ای از گوشی نکسوس 2015 کمپانی ال‌جی می‎گردید، باید گفت که به‌تازگی، رندر تازه‌ای از این گوشی در سراسر فضای وب پخش شده است. البته تصویر تازه منتشر شده بیشتر به کیس این گوشی پرداخته‎ ولی در نگاه کلی، طراحی خود گوشی مانند تصاویری است که قبلا منتشر شده.

این گوشی، شامل یک فلاش دوگانه LED و یک دوربین بزرگ در وسط بوده و به‌نظر می‌رسد که قسمت دایره‌ای شکل زیر دوربین، مربوط به حسگر اثرانگشت آن باشد. آن‌چه که در این تصاویر جالب به‌نظر می‌رسد، احتمال ارایه نکسوس 2015 ال‌جی با بلندگوی استریو است؛ با دقت به بالا و پایین آن، می‌توان به استفاده از چنین اسپیکری امیدوار بود!

گفته می‌شود که نکسوس جدید ال‌جی با مشخصاتی از جمله نمایشگر 5.1 اینچی Full HD، پورت USB-C، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت ارایه خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که این گوشی با نسخه 6 سیستم‌عامل اندروید گوگل معرفی شود. لازم به‌ذکر است که گوگل هنوز درباره زمان عرضه آن چیزی نگفته و حتی به مشخصات انتشار یافته هم باید تنها به‌عنوان یک شایعه نگاه کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH