از این پس در نوار اعلانات محصولات سامسونگ شاهد بنرهای تبلیغاتی هستیم!

samsung-logo-600

در اوایل سال جاری، کمپانی اچ‌تی‌سی، تصمیم گرفت تا برروی صفحه BlinkFeed گوشی‌های خود، تبلیغاتی را به نمایش درآورد و این باعث نارضایتی بسیاری از کاربران این کمپانی شده بود. با این‌حال، غول دنیای فناوری تصمیم گرفته تا این بار به همان شیوه اشتباه اچ‌تی‌سی برای درآمد بیشتر متوسل شود! کمپانی سامسونگ به‌تازگی، در پنل اطلاع‌رسانی گوشی‌های هوشمند خود، تبلیغاتی را نشان می‌دهد که مطمئنا باعث نفرت کاربران از این شرکت خواهد شد.

این تبلیغات به‌طور خودکار برروی گوشی‌های هوشمند سامسونگ نشان داده می‌شود و برای خشم بیشتر شما، سامسونگ راهی اتخاذ کرده که پس از دریافت این تبلیغات، نوار اطلاعیه‌های گوشی شما به‌طور خودکار باز شود. لازم به‌ذکر است که منبع این تبلیغات، برنامه  Samsung Push Service به شمار می‌رود؛ این برنامه به‌طور پیش‌فرض برروی اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ، نصب شده است.

(1)

در حال حاضر، تنها یک نوع آگهی توسط کاربران کشف شده که در آن برای خرید گوشی گلکسی S6 Edge تبلیغ می‌کند که با ضربه برروی آن، به وب‌سایتی هدایت می‌شوید که می‌توانید در آن‌جا، یک نمونه از آن را برای خود سفارش دهید.

این طرح ممکن است فقط یک آزمون و خطا ساده برای سامسونگ باشد یا تنها برای یک مدت خاص، اجرا شود. با این‌حال، اگر این طرح، جنبه رسمی به‌خود بگیرد، مسلما کاربران، از اجرای آن خوشحال نخواهند شد!

در گزارش‌های مشابه نیز آمده که برنامه Peel Smart Remote  گلکسی S6 نیز به نمایش آگهی‌های تبلیغاتی روی آورده است. با این حال مشخص نیست که سامسونگ برای چه به پخش این آگهی‌های تبلیغاتی می‌پردازد؛ پول بیشتر یا ارایه پیشنهادات دلسوزانه؟!

2 در مورد “از این پس در نوار اعلانات محصولات سامسونگ شاهد بنرهای تبلیغاتی هستیم!”

  1. اگه تبلیغات خودشه که پولی درنمیاره. پس حتما هدفش چیز دیگه ایه. اگه تبلیغات شرکت های دیگه رو میکرد میگفتیم مال پوله. در ضمن وضع مالی سامسونگ که توپه. اچ تی سی چون مجبوره این کارو کرد.

    1. محمد جهانی

      والا من نگقتم از تبلیغات پول میگیره که..
      این شاید باعث شه کاربران بخوان گوشی شو بخرن، بعد بهش سود میرسه خب..
      در ضمن در peel smart هم تبلیغات دیگری نشون،داده میشه..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH