گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 Edge Plus‌ وارد بازار شدند (به همراه قیمت)

سامسونگ امسال تصمیم گرفت تا بر خلاف رویه گذشته‌اش عمل کرده و قبل از شروع نمایشگاه IFA 2015 اقدام به معرفی پرچم‌دار خودش در سری نوت با نام گلگسی نوت ۵ کند. همچنین در کنار این مدل، گلکسی اس۶ اج پلاس هم عرضه شد تا این بار ثابت شود که این برنده مطرح کره‌ای، قصد دارد تا هر سال ۴ گوشی پرچم‌دار را وارد بازار کرده تا هم سلایق بیشتری از کاربران را پوشش داده و هم سهم بیشتری از علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچم‌دار را از آن خود کند.

دلیل اصلی آنکه سامسونگ امسال خیلی سریع برای معرفی پرچم‌دارانش دست به‌کار شد را می‌توان ایجاد فاصله مناسب با معرفی گوشی‌های جدید اپل دانست. چرا که بسیاری از کاربران قبل از آنکه سری جدید گلکسی نوت سامسونگ وارد بازار شود، با معرفی محصولات اپل روبه‌رو شده و برای همین صبر می‌کردند تا از یانکی‌ها گوشی مورد علاقه خودشان را تهیه کنند. به‌خصوص سال گذشته که اپل با معرفی آی‌فون۶ پلاس، رسما رقیبی جدی را برای فبلت گلکسی نوت به بازار فرستاد و حال سامسونگ نه تنها محصولاتش را بدین خاطر زودتر معرفی کرد؛ بلکه در مدت زمان کوتاهی آن‌ها را روانه بازار نیز نمود تا بلکه بسیاری از خریداران را ترغیب کند تا پیش از آنکه چشم‌شان به جمال محصولات اپل روشن شود، انتخاب خودشان را از بین دو فبلت جدید سامسونگ انجام دهند.

دو شب پیش، این دو گوشی را در فرودگاه شهر دبی مشاهده کردم و با توجه به آنکه مقصد اصلی وارد کنندگان گوشی در ایران، از همین شهر است، به همین خاطر می‌توان حدس زد که با قیمتی نسبتا مشابه (و حتی کم‌تر) در بازار خودمان نیز یافت شود.

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت ۵ نسخه ۳۲ گیگابایت، با قیمت ۲۷۹۹ درهم (معادل ۲.۵۶۰.۰۰۰ تومان) و گوشی گلکسی اس۶ اج پلاس نسخه ۳۲ گیگابایت با بهای ۳۰۹۹ درهم (معادل ۲.۸۳۰.۰۰۰ تومان) و نسخه ۶۴ گیگابایت ۳۳۹۹ درهم (معادل ۳.۱۱۳.۰۰۰ تومان) به فروش می‌رسد. با توجه به تازه بودن این پرچم‌داران که در ابتدای کار قیمت‌هایی هیجانی و خارج از عرف دارند، بایستی منتظر پایین آمدن بهای آن‌ها نیز بود اما قیمت فعلی و عرضه زود هنگام و رسمی سامسونگ، نشان از عزم جزم این کمپانی جهت فروش بیشتر، پیش از معرفی رسمی سیب‌های جدید اپل دارد.

NOTE5 S6 Edge Plus

4 در مورد “گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 Edge Plus‌ وارد بازار شدند (به همراه قیمت)”

  1. قیمت زیاده
    برای این که قیمت زیاده و برای این که فروشش پایین نیان بخواطر عدم نو اوری و ایفون های جدید زود معرفی کرد خب چه میشه کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH